Ваня
от Варна
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
5
Ваня написа ревю за Хотел Парайзо Бийч
Всичко е отлично. Персонала е много вежлив и отзивчив. Стаите перфектни, храната много разнообразна и вкусна.
Ваня получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оптика Рая, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
4
Ваня написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Единственото което не ми харесва е , че работят много бавно и се чака доста
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mini Best, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
Ваня получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Замъка "Влюбен във вятъра", защото е лоялен клиент.