
Милена
от Стара Загора
1
Милена написа ревю за Save Tours
Силно не препоръчвам.Екзукрзията е до Барселона ,но с отсядане в селище на час от Барселона,за да стигнеш до града ти се налага или си платиш на такси70€ или да си с влака. Можеха да ни го кажат поне,но щяхме да се откажем. Екскурзовода Даниела Върбанов говори много излишни неща с малко история. В хотела храната беше хубаво,но всичко друго беше за ремонт. Не бих повторила с тази агенция.Направено е така,че да ползваш техните услуги, които не бяха никак евтини. Излиза двойно от обявената цена!!!
2
Милена написа ревю за Хотел Мистрал
Не съм доволна от предоставените условия.Много беше студено в ресторанта.В стаята също не беше топло.Бяхме си взели пакет със закуска и вечеря.Предварително питах дали има възможност за избор на храната.В последствие се оказа,че вечерята не може да се избере.Това не ми хареса.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Мистрал, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Мария Луиза, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Холистичен център Вдъхновение, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Астери, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Стоматологичен кабинет DS Dent
Много съм доволна от услугата.Обслужването е на високо ниво и отношението е безупречно.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Маникюрница Естем, защото е лоялен клиент.