Галина

от Варна  
1
Галина написа ревю за Kомплекс Елена
Слабо представяне на офертата-лоша храна,ниско качество на обслужване,липса на персонал.
Еленски специалитет липсваше в кухнята,еднообразна храна;препращане между ресторанти,механи за храненията и между базите за ползване на басейните.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Преглед консулт, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Преглед консулт, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Нефертити, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Галина получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Дайс-Ауто, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)