Венцислав

 
4
Венцислав написа ревю за Хотел Кипарисите
Хотелът иска една боя, да се махне мокетът от коридорите и тея треволяци на входа. Храната не е лоша, но ако искате и очаквате гурме кухня, или сте някакви страшни претенции за яденето, просто не е за вас. Стаите са чисти, басейна им е върховен. Близо е до плажа, където първата шамандура е до коленете. Единствените 3 недостатъка за мен: липсва паркинг, на терасите няма комарници и просторите са един сезал опънат открай докрай, който не е достатъчен за всичките работи, които трябва да съхнат.
 
Венцислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
5
Венцислав написа ревю за Торти Амели
Два пъти поръчваме торта от Торти Амели и двато пъти беше страхотна. Определено бих купил отново. Препоръчвам!!!
 
Венцислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
2
Венцислав написа ревю за Семеен хотел Sia
Уж има басеини - единия външен вкопан в земята и празен, нищо че някой може да падне вътре, другия външен е сглобяем. "Спа центъра" има сауна, по думи на собственика, не работеща, вътрешен "отопляем" басеин, в който водата си беше направо студена. Две големи джакузита, едното от които "не работи". Чакахве пържени картофи 50 минути. Голяма част от стаите НЯМАТ ТЕРАСИ! Е, как да ползваш тия " екстри" , като няма къде да си изсушиш банските и хавлиите?
 
Венцислав получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Венцислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Венцислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от PlovdivAir, защото е лоялен клиент.
 
Венцислав получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)