Петър

 
3
Петър написа ревю за Хотел Несебър Бийч
Храната е еднообразна. Далеч от традиционната българска кухня - както е обявено,сервират се странни на вид и вкус буламачи. В стаите телевизорите са от 1978г.,а в нашата стая 285 дори не работеше, дистанционното беше счупено. В стаите няма хладилник или мини бар. Хотела не е на първа линия,а на втора,отпред има дюни които трябва да преминеш за да стигнеш до плажа. Минус е също че няма паркинг,пакирането става на платен паркинг на около километър от хотела. Персонала на рецепцията е неадекватен.
 
Петър получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Петър получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Петър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Къща за гости Козаров, защото е лоялен клиент.
4
Петър написа ревю за Хотел Риагор
Единствено имаше недоразумение с парко местата,не бях запознат предварително,че се заплаща по 7 лева
 
Петър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Риагор***, защото е лоялен клиент.
 
Петър получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Петър получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)