Георги

от Пловдив  
5
Георги написа ревю за Каталина Ризорт
Посетихме Каталина през юни 2024. Останахме доволни от услугата. За хотел 3* и 4* всичко е ок и отговаря, защото е чисто, подредено, персоналът е услужлив, любезен и отзивчив. Храната е добра и разнообразна. Гледките са невероятни.
Бихме посетили отново.
 
Георги получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Георги получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Макси, защото е лоялен клиент.
 
Георги получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Георги написа ревю за Автомивка Макси
Отидох, оставих ключа и колата. След час, се качих в чиста и ароматизирана кола и това е.
Няма чакане, мърморене, ама що това или онова...
Според мене готини.
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Макси, защото е лоялен клиент.
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Vest, защото е лоялен клиент.
 
Георги получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
5
Георги написа ревю за Рехабилитатор Генадий Генчев
Страхотен масаж и коректно отношение. Ще бъдете обслужени с грижа и внимание, професионално. Горещо препоръчвам, а аз ще ползвам отново.
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист-терапевт Генадий Генчев, защото е лоялен клиент.
4
Георги написа ревю за Автосервиз Autodrive
Днес посетих сервиза. Направиха с машина диагностика на климатика /нищо не се прави на ръка/. Системата беше в изправност и доляха фреон. Климатикът заработи перфектно. Поканиха ме след няколко дни да проверят с лампа за евентуален теч от системата. Момчето беше любезно, спокойно и съм доволен.
 
Георги получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Диагностика на климатичната система на автомобила!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)