Милен

 
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Автоинвест, защото е лоялен клиент.
4
Милен написа ревю за Prestige Hotel & Aquapark
Хотела е добър. Стаите са много хубави.
Храната за блок маса беше сравнително хубава. Алкохола беше много разреден.
Басейна беше доста мръсен.
 
Милен получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
3
Милен написа ревю за Парк хотел Перла***
Хотела е приличен. Храната е компромисна. Обслужването не е на ниво. Басейна е хубав.
Не съм сигурен дали бихме повторили там.
 
Милен получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Автоинвест, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Автоинвест, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Милен получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър ATG, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)