Нели

 
5
Нели написа ревю за Студио Coco Nails
Изключително любезно и качествено обслужване!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Алфа-Вита***, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Фиора, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметично студио Кадифе, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от МРК Физиовита, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от HBO Medical Support Center, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Април или Май в Гърция! 2 или 3 нощувки за до четирима - във Фанари!
 
Нели получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 1 посещение на Зумбалатес!
 
Нели получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
4
Нели написа ревю за Хотелски комплекс Ливадите
Приятна обстановка с много добро обслужване; ресторантът е на ниво с хубава кухня и супер DJ.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Studio Incanto, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Нели получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клуб Caribe, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Лусия, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)