Ребека

 
 
Ребека получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ski & Board Traventuria, защото е лоялен клиент.
3
Ребека написа ревю за Еко хотел Здравец
Неподдържано и мръсно. Топки косми около басейна и скърцаща врата на парната баня. Все пак ваучера е мн евтин, така че за тия пари толкова :D Джакузито обаче беше добро и съоръженията не са им лоши, но малко подръжка искат. Препоръките са с добри чувства към управителя и персонала да се коригират
 
Ребека получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ребека получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Еко хотел Здравец***, защото е лоялен клиент.
 
Ребека получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Ребека получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Ребека получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Raffy Bar & Gelato Пловдив, защото е лоялен клиент.
5
Ребека написа ревю за SPА хотел Парадайс
Готвят невероятно! Хотелът е чист, SPA зоната също е супер.
 
Ребека получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Йога студио Надежда, защото е лоялен клиент.
 
Ребека получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
 
Ребека получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Ребека получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ребека получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Krasi Style, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)