Valentina

 
3
Valentina написа ревю за Хотелски комплекс Winpalace
Красиво и уютно място, като плюсове бих отбелязала местоположението, уюта, тишината, като цяло персоналът беше добронамерен, макар и не винаги професионален. Хотелът като цяло е добър, но има детайли, които развалят впечатлението - счупени плочки в банята и мухъл, неработещи бутони за включване на хидромасажа в джакузито (на следващия ден оправиха тези от едната страна) и най-вече не особено прясната и качествена храна. Свинското филе имаше лош дъх, попаднахме на развалени зеленчуци в салатата.
3
Valentina написа ревю за Макоарт
Книгата е хубава, но за съжаление дойде без опаковка (освен тази предоставена от куриерската фирма), което не изглежда добре и оставя усещането за невнимателност и пренебрежително отношение към клиента - все пак книгите са за подарък и дори тефтерите от 10лв в магазина са опаковани в целофан.
 
Valentina получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Valentina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Диор, защото е лоялен клиент.
 
Valentina получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Valentina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фризьорски салон Чар, защото е лоялен клиент.
 
Valentina получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Valentina получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Valentina написа ревю за Здраве от Индия
Доволна съм от анализа, научих всичко, което ме интересуваше. Информацията беше точна и обслужването беше чудесно. Следвам съветите и се оказаха правилни:)
 
Valentina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Здраве от Индия, защото е лоялен клиент.
 
Valentina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Пи Ем Арт, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)