Ваня

 
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота The KoD, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Елбрус***, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SunClinic, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от English Language Academy, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Ваня получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Ваня написа ревю за Музей на илюзиите
Здравейте , останахме доволни от посещението. Всичко бе интересно , служителите бяха много мили и внимателни.
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Езиков център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Ваня написа ревю за Запрянов Травел
Като цяло сме доволни. Двамата шофьори бяха много добри. Но имахме твърде мЛко време в Дубровник, освен това екскурзпвпдът не ни разведе из градовете. А и от пансион "Обала" има какво още да се желае.
5
Ваня написа ревю за My SPA
Изключително доволна съм. Йоана е прекрасна. Даде добри съвети за това как да третира косата си и какви продукти са най-подходящи за нея
5
Ваня написа ревю за Студио за красота L Style
Останах изключителна и от процедурата, и от отношението на маникюристката към клиента. Почувствах като принцеса! Препоръчвам и сигурно отново ще посетя салона.
1
Ваня написа ревю за GraphicArt
Поръчах запалка с надпис, която още на първото отваряне се оказа, че не работи. Разочарована съм!
 
Ваня получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Класически педикюр с гел лак!
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SIMDA, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Adi`s Beauty & SPA, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Респект Дизайн, защото е лоялен клиент.
 
Ваня получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)