Надежда

от Асеновград  
 
Надежда получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
5
Надежда написа ревю за Комплекс Щастливците***
Приятна обстановка, вежливи и любезни домакини, вкусна храна.
Стаята се чистеше всеки ден, удобствата отговарят на описанието.
Поръчахме си и бирена терапия🙂.
5
Възползвах се отново оценката е същата, отлична работа.
5
Надежда написа ревю за BELL.bg
Добре поднесена информация, по достъпен начин.
 
Надежда получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от BELL.bg, защото е лоялен клиент.
2
Надежда написа ревю за Бутик Хотел Ривърсайд
Хигиената беше на нужното ниво в общите части на хотела ,в стаята след втората вечер ни смениха чаршафите, но не разбрах защо хавлиите не бяха сменени,а само изпънати на обичайните места.Стаята беше към вътрешен покрив т.е. гледка съм другите стаи- доста разочароващо. В Спа центъра , можеше да се ползва басейна, останалите "атракции" бяха по заявка ,поръчах масаж с два дни изчакване-и нищо ,не ми предложиха и алтернативен вариант, сауната и парната баня -по заявка .Фитнеса -уреди без батерии
4
Надежда написа ревю за Хотел Мистрал
Приятно и спокойно място.
 
Надежда получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Надежда получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Аликанте, защото е лоялен клиент.
 
Надежда получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)