Simona

от Варна  
5
Много приятно и чисто място, локацията е лесна. Масажистът е перфектен. възхитена съм. Толкова умело направи лечебния масаж, беше изключително приятно, отпускащо, без никаква болка, въпреки, че масажът беше умерено силен, нямаша такава и след масажа. Ръцете му направо плуваха. Ще посетя отново.
4
Simona написа ревю за Салон за красота Lady D
Масажът беше много добър, продължителен, но полезен за раздвижване на болките и схващанията. След него имаше болка 2-3 дни, за което бях многократно предупредена от масажиста. По време на масажа, той непрекъснато се интересуваше, дали натискът е силен и дали ме боли. Доволна съм.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Lady D, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Психологичен център S.O.V.A., защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от МДЛ Лина, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Дентална клиника Estetica, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Нова, защото е лоялен клиент.
3
Simona написа ревю за Хотел Плиска***
Стаите на хотела се нуждаят от реновиране-доста захабени, тесни, не особено комфортни. Душ секторите в баните - изключително тесни. Басейнът (закритият) - много топъл, но стените и таванът са замърсени, по пода на басейна има паднали плочки, коридорът пред парната баня - наводнен като море.
4
Simona написа ревю за Парк Хотел Камчия**
През лятото нека чистотата на стаите и на санитарните помещения да са по-добри. Санитарият възел имаше нужда от леки козметични ремонти.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Перфект Ауто, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Formula3, защото е лоялен клиент.
 
Simona получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)