Deyan
Deyan получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
3
Deyan написа ревю за Хотел Вила Лист
Локацията е добра, както и закуската беше хубава, но стаята не ни хареса
Deyan получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
Deyan получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Harmony Suites - Monte Carlо, защото е лоялен клиент.
Deyan получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Калина Палас****, защото е лоялен клиент.
5
Deyan написа ревю за Хотел Премиер****
Много добро и професионално отношение от целия персонал. Легловата база е на много високо ниво, има всичко необходимо. Ще повторя, препоръчвам!
Deyan получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Премиер****, защото е лоялен клиент.
Deyan получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Deyan получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Deyan получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Deyan получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Премио - Дийома, защото е лоялен клиент.
Deyan получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Deyan получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
Deyan получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пицария Дженаро, защото е лоялен клиент.
5
Deyan написа ревю за Ресторант Мамбо
Всичко беше много вкусно, опитахме най-различни ястия и вина. Обслужването беше много професионално, човекът си разбираше от работата. Накара ни да се почувстваме специални. Благодарим и скоро пак ще повторим, заслужава си :)