MARIN

от Варна  
 
MARIN получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
MARIN получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
MARIN написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Приятно, бързо и безболезнено !
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
MARIN написа ревю за Дентален център Булдент
Благодаря Ви Д-р Ниази за “екстремните” усещания !
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
MARIN получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
MARIN написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Приятно, бързо и безболезнено обслужване.
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
MARIN написа ревю за Car Detailing Center Shine and Protect
Само след едно посещение в центъра разбираш че всички досегашни цялостни почиствания на автомобила не са детайлни ... Заслужава си да отделите малко повече време да поглезите автомобила си.
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център Shine and Protect, защото е лоялен клиент.
5
MARIN написа ревю за Дентална практика MyDent
Приятно усещане след почистването на зъбния камък - добро начало на деня.
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
MARIN получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
MARIN получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
MARIN получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
2
MARIN написа ревю за Ресторант Кръчмата
Бавно обслужване, нямаше последователност в поднасянето на ястията, много клиенти бяха отпратени въпреки свободните маси на второто ниво. Промоцията предполага повишен интерес, за който трябва предварителна подготовка.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)