Милена
от София
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Posh Lady, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Big Style
Ще оставя снимки за да направите сами своето заключение!
МНОГО мръсно и неподдържани място. Разлят лак по и извън плочките на ноктите ми. Направи ми маникюр в 18:30 в четвъртък, а събота се събудих с мехурчета на четири от ноктите!
През цялото време обслужваше други клиенти и говореше с познати.
МНОГО мръсно и неподдържани място. Разлят лак по и извън плочките на ноктите ми. Направи ми маникюр в 18:30 в четвъртък, а събота се събудих с мехурчета на четири от ноктите!
През цялото време обслужваше други клиенти и говореше с познати.
1
Милена написа ревю за Салон My Beauty
Платих за официална прическа! Помолих фризьора за плитка на бертона и естествени къдрици на останалата част от косата. Не се получи. Къдриците се разпадаха още в салона. Фризьорката обвини мен за това. От Grabo не ми съдействаха. Търговеца имал право, щом сме се срещнали - услугата е извършена.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Студио за красота L Style
Бях неприятно изненадана, че козметичката започна да “жули” буквално лицето ми без подготовка. Т.е. пара или продукт, който да отвори порите. След това два-три дни имах болки в областта на челото при добир.
Беше агресивна и претупана процедура!
Не бих посетила отново!
Беше агресивна и претупана процедура!
Не бих посетила отново!
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Милена написа ревю за Alexa Nail Bar
Изключително мила девойка и най-важно: много добър маникюрист!
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салони Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Deni Nails, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Bella Style, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Диамантено микродермабразио на лице, шия и деколте, плюс ензимен пилинг, ревитализиращ серум и кислородна маска!
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Салон Експерта
Много НЕ професионално и пренебрежително отношение. Салона е мръсен и неприветлив. След диамантено микродермабразио си тръгнах с нещо като просмукана кожа от ляво!!! Това е щадяща процедура и показва само претуването с което бе направена.
Маникюрът ми е точно такъв какъвто исках.