Евгения

 
5
Евгения написа ревю за Студио Тропическа прическа
Много ми хареса. Ще посетя отново.
 
Евгения получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Преглед и поставяне на висок клас естетична фотополимерна пломба!
2
Евгения написа ревю за Дентален кабинет Марица 11
Беше голямо къпане. За първи път ми се случва. Затова не се съгласих да ми се чистят всичките зъби.
 
Евгения получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Пробиване на уши и чифт американски медицински обици с антиалергично покритие!
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Cryohealth, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Мария Силва, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Спестих над 5000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 5000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Victoria SPA, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от J.J. Murphy’s, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шийтаке, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шийтаке, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Ниагара Лозенец, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Ниагара, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант При Сами, защото е лоялен клиент.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Denny Divine, защото е лоялен клиент.
5
Евгения написа ревю за Спортен център Люлин
Мъжът, който ми беше направил много добър масаж, вече го няма. Заради него си закупих два ваучера. Отлагането на датите по различни причини и преместването на студиото, говорят за проблеми във фирмата, които рефлектират върху клиентите.
 
Евгения получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Alofis Wellness Studio, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)