yasho

 
1
yasho написа ревю за Автомивка Grillo
Бях доволен, редовен клиент, но след последното си посещение в обекта останах разочарован. Три пъти ме връщаха, на четвъртия чаках близо 4 часа, което е крайно неприемливо. Отношението на служителите е грубо, явно е друг собственика. Вече няма опция за резервация, контакт с автомивката е невъзможно
5
yasho написа ревю за Автомивка Grillo
4
yasho написа ревю за Автомивка Grillo
Има още малко какво да се желае откъм детайли на почистване. Пицата си заслужава.
1
yasho написа ревю за Fujifilm Pro Photo Center
Снимките бяха под всякаква критика. Снимани са с професионален фотоапарат, а ми ги извадиха като от сапунерка. На всичкото отгоре бяха орязани безобразно, зуумнати и обезцветени. За качество въобще не може да се говори. Отделно бяха поръчани гланцови, а ми ги направиха мат.
Меко казано сме разочар
3
yasho написа ревю за МастърАуто
Услугата бе извършена през пръсти. Не съм очарован.
3
yasho написа ревю за Автомивка Grillo
Редовно използвам услугите на автомивката и бях доволен, но този път момчетата си оставиха ръцете. Колата отвътре почти не беше пипана.
5
yasho написа ревю за Sushi Express
 
yasho получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
yasho получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
yasho получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
yasho получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Dolce Vita, защото е лоялен клиент.
 
yasho получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)