Лариса

 
3
Лариса написа ревю за Save Tours
Невероятна екскурзия до Португалия и Испания в средата на ноември! Екскурзоводът Валентин е много ерудиран и оправен, а шофьорите блестящо се справяха с всички сложни ситуации. За иконом-клас нямам особени забележки към тур-фирмата, освен че окончателната информация за полетите и програмата получавах в последния момент. Групата беше от 12 души, което е огромно предимство.
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Raffy Bar & Gelato, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Наесен до Испания и Португалия! 6 нощувки със закуски, плюс 1 вечеря и самолетен транспорт!
3
Лариса написа ревю за Хотел Армира
Условията на хотела са добри, но наблизо няма никакви развлечения. Цените отговарят на ваучерите закупени чрез ГРАБО, но не и на официалните цени на комплекса. В делничен ден не можахме да мигнем до 3 часа през нощта, т.к. на външната тераса на ресторанта имаше банкет. В басейна няма зона за деца, няма и спасител. На един човек му прилоша, почиващите почнаха да помагат, но нямаше кой да му окаже квалифицирана помощ докато дойде линейката. Всички много се уплашехме. Дано да е добре!
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Escape Game Challenge, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Инфо, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Raffy Bar & Gelato Пловдив, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Спектакълът "Дама Пика" на 23 Ноември!
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от AGV Reality, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Лятна SPA почивка в Девин! 2 или 3 нощувки със закуски - за двама възрастни с 1 или 2 деца!
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Raffy Bar & Gelato Пловдив, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mac Burns, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Щастливци под тепето, защото е лоялен клиент.
 
Лариса получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Суши сет с 20 хапки - за хапване на място или вкъщи!
 
Лариса получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Fish House Jump, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)