КАТЯ

 
 
КАТЯ получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
КАТЯ получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
5
КАТЯ написа ревю за СПА хотел Елбрус
Не за първи път сме в хотел Елбрус и ще продължим да го посещаваме,след пандемията надяваме се и по често.Чудесно съотношение цена-качество.
 
КАТЯ получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
5
КАТЯ написа ревю за Best Western PLUS Premium Inn
Чудесна почивка на точното място.Чистотата в целия хотел е топ,а персонала просто излъчваше спокойствие!
 
КАТЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
 
КАТЯ получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за За 22 Септември до Скопие, Дуръс, Аполония, Берат и Охрид! 3 нощувки със закуски и вечери, плюс транспорт!
5
КАТЯ написа ревю за Дениз Травел
Пътуването до Одрин на 23-24 март 2019 беше чудесно и в крак със слънчевото пролетно време, съчетано с приятната екскурзоводка Марияна и отличен шофьор Сашко.С пожелания за много такива позитивни пътешествия!
3
КАТЯ написа ревю за Zdravets Hotel Conference & SPA****
Чистотата на джакузито, басейна и детския басейн най-вече не е на нужното ниво за 4 звезди.Ароматизацията на 3-ти етаж и в стаята ни беше доста ужасна и натрапчива ,което е неприемливо за мен.Лукс стаите в описанието на хотела са 36кв.м. но вероятно в тази квадратура влизат и анрето и банята ,защото нашата лукс стая като спално помещение беше около 20-22 кв.м. и като оборудване не отговаря за 4-звезди.За ресторанта и храната ,нямаме забележки.
 
КАТЯ получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
4
КАТЯ написа ревю за Хотел Астрея***
Хотелчето като цяло е много приятно и на добро местонахождение.Поздравления за готвача.Храната беше такава каквато трябва да бъде,а именно вкусна,прясна и добре поднесена.Алкохолните напитки обаче са с доста завишени цени.Персонала в ресторанта не беше на точното ниво като обслужване и имаше бавене с поръчките.Другото което никак не ми допадна е,че хотела като категория е СПА,а няма халати в стаите.Т.е ако иска почиващ халат си плаща 7лв.допълнително.
5
КАТЯ написа ревю за Ginger Sushi Bar
Коректни,точни и вкусно суши!
4
КАТЯ написа ревю за SPA Хотел Клептуза****
За втори път посещавам хотела.Доволна съм като цяло.Приятно хотелче,на чудесно място и достъпни цени,любезен персонал, но имам и някои дребни забележки.Този път част от продуктите в закуската не бяха на най-добро ниво,също така в джакузито имаше осезаемо липсващи плочки по пода.Препоръка:Ако се предложи и услугата, почасов наем на велосипед, аз и моето семейство бихме станали редовни клиенти на хотела.
 
КАТЯ получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
КАТЯ получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
КАТЯ написа ревю за Салон Prestige
ЦЯЛОТО ОБСЛУЖВАНЕ БЕШЕ НА НИВО.
 
КАТЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Prestige, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)