Красимир

 
5
Красимир написа ревю за Къща за гости Сияние
Много хубав, чист и уютен хотел. Препоръчвам го
 
Красимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Къща за гости Сияние**, защото е лоялен клиент.
 
Красимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Армира****, защото е лоялен клиент.
 
Красимир получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
3
Красимир написа ревю за Хотел Астрея***
Стаите са малко мръсни, за три дена не влязоха нито един път да почистят стаята. Но ресторанта и храната за сметка на това много добре.
 
Красимир получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за SPA почивка за двама в Хисаря! Нощувка на база Инклузив!
4
Красимир написа ревю за Салон за красота Lachita Fashion
Масажа беше много добре.
 
Красимир получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
2
Красимир написа ревю за MyCity Apartments Sofia
Хотела не е лош, но ние бяхме малко разочаровани. Неможахме да ползваме басейна тъй като правеха профилактика и се наложи да ходим до друг хотел, спестиха си шампанското за добре дошли, в банята имаше теч от душ кабината и постоянно газехме във вода. И накрая в съседната стая един пинчер не ни остав
1
Красимир написа ревю за Хотел Шато Монтан***
Не сме доволни от Хотел Шато Монтан, хотела изгледа добре но стаите са по занемарени. В офертата бе споменато басейн който ползвахме само първия ден тъй като след това имаше профилактика и се наложи да ходим до друг хотел. Също така шампанското в стаята за добре дошли също не го видяхме, банята имаш
 
Красимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апарт хотел Central Sofia**, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)