Нина

 
5
Нина написа ревю за Гранд хотел Съни Бийч****
Хотелът се намира на много удобно място - на крачки от приятен плаж и главната улица. Всичко беше чисто в стаите : банята, чаршафите и т.н. Персоналът беше много любезен. Самата сграда е малко остаряла, но на места е подновено. От храната най-добре беше закуската. Някой от нещата се правят на момента. От основните ястия имаше какво да се желае. За цената, която платихме, беше Ок.
5
Нина написа ревю за La Pizzeria
Храната беше много вкусна и бързо приготвена :)
 
Нина получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
5
Нина написа ревю за 358foods
Много вкусна храна и страхотно обслужване. Препоръчвам!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от 358foods, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Briliant, защото е лоялен клиент.
4
Нина написа ревю за Dalia Beauty Salon
5
Нина написа ревю за Студио за красота Briliant
Много красив и дълготраен маникюр
5
Нина написа ревю за Магазин Деликатесен
Чудесно обслужване и вкусни деликатеси
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Briliant, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Деликатесен, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Салони за красота Vintage Dolls
Много съм доволна - професионално отношение и приятна обстановка :)
5
Жената беше приятна и внимателна
 
Нина получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Ким, защото е лоялен клиент.
4
Нина написа ревю за Beauty Studio Vilma
Качествени материали, момичето беше много старателно, правят само стандартен маникюр.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)