Desislava

 
 
Desislava получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Еспас Ауто, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Ранно пиле, рано пее, защото си грабна ваучер по първи петли!
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
1
Desislava написа ревю за Хотел Панорама
Не знам от къде да започна.. Миналата седмица бяхме в хотела. Храната е ужасна - безвкусна, прегоряла, полуфабрикати, количество колкото за малко дете. Когато помолих за вегетарианско меню ми донесоха гарнитурата от основното. Спа центъра е зле - басейна е с балатум, който е надигнат и е най-мръсния басейн, който съм виждала - косми, кир, мъхове и тн. Само сауната беше ОК. “Солната стая” въобще не е такава. Втората вечер така миришеше на канализация и лайна в целия хотел, че не можеше да се спи.
5
Desislava написа ревю за L'Artistique Paint Atelier
Много приятно, отпускащо преживяване.
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Frictio, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Cube.bg, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Desislava написа ревю за Комплекс Острова
Добро обслужване, хотела е на ниво!
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Острова***, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
4
Desislava написа ревю за Sushi Zone
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)