Desislava

 
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
1
Desislava написа ревю за Хотел Панорама
Не знам от къде да започна.. Миналата седмица бяхме в хотела. Храната е ужасна - безвкусна, прегоряла, полуфабрикати, количество колкото за малко дете. Когато помолих за вегетарианско меню ми донесоха гарнитурата от основното. Спа центъра е зле - басейна е с балатум, който е надигнат и е най-мръсния басейн, който съм виждала - косми, кир, мъхове и тн. Само сауната беше ОК. “Солната стая” въобще не е такава. Втората вечер така миришеше на канализация и лайна в целия хотел, че не можеше да се спи.
5
Desislava написа ревю за L'Artistique Paint Atelier
Много приятно, отпускащо преживяване.
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Frictio, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Cube.bg, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Desislava написа ревю за Комплекс Острова
Добро обслужване, хотела е на ниво!
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Острова***, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
4
Desislava написа ревю за Sushi Zone
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Desislava получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Барбадос, защото е лоялен клиент.
 
Desislava получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Unagi Sushi, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)