Надя

 
5
Надя написа ревю за "Дом на илюзиите"
Децата направиха хубави снимки и си забавляваха.
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от "Дом на илюзиите", защото е лоялен клиент.
4
Надя написа ревю за Аквапарк Несебър
Много хубави пързалки, но много се чака, по 30- 40 минути за някои
5
Прекрасно представление !
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Офис 2, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fun Ring Park, защото е лоялен клиент.
5
Надя написа ревю за Детски фризьорски салон Пъзел
Много сме доволни от обслужването и салона!
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SV Studio, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)