Лилия

от Пловдив  
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Лилия написа ревю за Културен център Двореца***
Прекрасно място и прекрасни хора!
Незабравимо преживяване!
Заслужава си да се посети Комплекс Двореца в Балчик!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Двореца***, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Турска пекарна Селена, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Турска пекарна Селена, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарници Попимони, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Ваня Стил, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Гранд Хотел Банско****
За пореден път сме гости на хотела.
Всичко както винаги беше перфектно.
Гранд хотел Банско е любимият ни хотел .
Благодарим на всички за гостоприемството !
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Лилия написа ревю за Кетъринг Дони
Очарована съм!Менюто за четерима беше невероятно-съчетание от бърза и коректна доставка,много добър вид ,пресни и качествени продукти и не на последно място много вкусно приготвено .Браво!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кетъринг Дони, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Автомивка City Car Wash
Перфектно обслужване!
Много съм доволна от отношението към клиента и от качеството на работа.
5
Лилия написа ревю за Пункт за ГТП Нитро
В сервиза всичко е на ниво -обстановка ,обслужване ,професионализъм.
Адмирации !
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт Нитро, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)