Таньо

 
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Manz 2**, защото е лоялен клиент.
Таньо написа ревю за Пункт за ГТП Динамик Кар
Много лошо обслужване! Намръщени и груби служители, които си гонят клиентите, сякаш са на държавна работа!
 
Таньо получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Таньо получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Гео Милев", защото е лоялен клиент.
 
Таньо получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Таньо получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Таньо получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парти агенция Калина, защото е лоялен клиент.
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Таньо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Таньо получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)