Лидия

 
5
Лидия написа ревю за Тера Арт
Бързо и качествено обслужване! Препоръчвам!
5
Лидия написа ревю за Nemo Diving Center Bulgaria
Изключителен спомен за рожден ден! Взема се предвид желанието на клиента, правят се адекватни препоръки за пълноценно изживяване! За наше съжаление, камерата се повреди преди гмуркането и останахме без снимки, но въпреки това услугата си заслужава!
5
Лидия написа ревю за Салон Алма Морел
Професионална услуга! Детайлна информация за процедурата липолазер и пресотерапия. Препоръчвам без никакви забележки салона и терапията!
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Nemo Diving Center Bulgaria, защото е лоялен клиент.
1
Лидия написа ревю за Комплекс Сънрайз***
Хотела не отговаря за посочените звезди. Част от персонала на рецепция нелюбезен. В стаите и баните има нужда от повече внимание към чистота. Единият от двата басейна не беше почистен, както и бара към него не работеше. Част от персонала не говори български изобщо. Препоръка за повече разнообразие в храната, иначе вкусна. Чудесен екип в ресторанта от готвач до обслужващ персонал, звездата от оценката е за тях и бармана Шери.
5
Лидия написа ревю за Стоматологичен център SBC Dental
За SBC Dental - страхотни Професионалисти са двете дами. Денталният специалист обяснява процедурата детайлно, дава насоки, препоръчва, ако всичките и колеги бяха като нея, със сигурност повече хора, ще обичат да посещават стоматологични кабинети! Момичето от рецепция, невероятно отношение и внимание
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Стоматологичен център SBC Dental, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Лидия написа ревю за Студио за красота L Style
Уникален масаж. Перфектно качество на услугата.
5
Лидия написа ревю за Аглика
5
Ели е изключително внимателна в работата си, обяснява подробно стъпките на процедурата ламиниране, подхранване и боядисване на мигли, създава чувство на спокойствие и предразполага клиента да се чувства удобно и да релаксира.
5
Лидия написа ревю за Хотел Хризантема****
Чудесен хотел. Отлично обслужване, с внимание и грижа към гостите. Високо ниво на хигиена и храна. Близо до плажа. С лека препоръка за организацията на паркоместа и wi-fi.
 
Лидия получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Лидия написа ревю за Хотел Глициния
Чудесно място, спокойно, уютно. Достатъчно далеч от цялата глъчка на курорта, но и достатъчно близо същевременно. Учтив и услужлив персонал. Гостоприемни. Отлично обслужване и храна. Плажът е на 15 минути пеша.
5
Лидия написа ревю за Замъка "Влюбен във вятъра"
Много красиво място.
 
Лидия получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Last minute почивка в Златни пясъци! 4 или 5 нощувки със закуски и възможност за вечери, плюс басейн!
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Escape Game Challenge, защото е лоялен клиент.
5
Лидия написа ревю за Adores Beauty Center
Доволна съм от обслужването.
Препоръчвам.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)