Ралица

от Варна  
2
Ралица написа ревю за Lin Auto
Първият фар беше полиран много добре, но за съжаление не мога да кажа същото и за вторият.
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Lin Auto, защото е лоялен клиент.
5
Ралица написа ревю за Автомивка G&S
Останах доволна от почистването на колата. Ще посетя отново.
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Ралица написа ревю за Palmero Garden
Останахме доволни от обстановката и от храната. Но трябва да поработят относно обслужването.
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA център Амарант, защото е лоялен клиент.
 
Ралица получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Ралица написа ревю за Wreck-DiveTec
Страхотно отношение и уникално изживяване! Благодарим за страхотния ден :)
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Wreck-DiveTec, защото е лоялен клиент.
 
Ралица получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Вали стил, защото е лоялен клиент.
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СБРФРМ Димина, защото е лоялен клиент.
 
Ралица получава значка Коледарче, защото изтегли своето забавно Grabo късметче
Ралица си изтегли празнично късметче.
С книжка, моливче, тетрадка - годината ще ти е сладка!
 
Ралица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ринекс, защото е лоялен клиент.
 
Ралица получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ралица получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)