Нели

от София  
 
Нели получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Нели написа ревю за АИПИПДП д-р Диляна Стоянова
Много точна, старателна и приятна лекарка. Препоръчвам.
5
Нели написа ревю за Студио Vergy`s
Момичето е точно и старателно. Препоръчвам.
5
Нели написа ревю за H&D Catering
Вкусни хапки. Точна доставка. Препоръчвам
5
Нели написа ревю за Beauty Studio FlashG
Много професионално и качествено обслужване!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кабинет iDent, защото е лоялен клиент.
5
Нели написа ревю за Beauty Studio Selina
Много съм доволна от маникюристката. Беше точна и направи страхотен маникюр. Препоръчвам.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Studio Selina, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Ноември или Декември в Родопите! Нощувка със закуска, плюс релакс зона!
5
Нели написа ревю за Студио Mom´s Place
Посетих салона за първи път с ваучер за маникюр. Мая ме взе точно на определения час и направи много хубав маникюр.
 
Нели получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Топ матрак Изи - размер по избор!
5
Нели написа ревю за Салон Bossa Nova
Цветомира, момичето което ми направи ноктите е чудесно. Приятна, работи точно и професионално. Препорачвам!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Bossa Nova, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Barbs Style, защото е лоялен клиент.
5
Нели написа ревю за Салон Barbs Style
Много ми хареса. Момичето ме прие точно в записания час, работи професионално, прецизно и с качествени материали. Препоръчвам.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ултима Дент - Д-р Боряна Чанева, защото е лоялен клиент.
5
Нели написа ревю за 358foods
Вкусно, бълзо, любезно отношение. Пожелавм успех !
Нели
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от 358foods, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от БГ Мебел Божиков и син, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Impossible Beauty, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)