Станислава

 
 
Станислава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс ПМБ Сервиз, защото е лоялен клиент.
 
Станислава получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
4
Станислава написа ревю за Хотел Катерина** - Банско
Хубава локация и отдаден персонал.Базата е с големи възможности,от които според мен управленския екип не се възползва.
 
Станислава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Катерина**, защото е лоялен клиент.
 
Станислава получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
2
Станислава написа ревю за Hitovo.com
обслужването точно,но очаквах повече като качество за играчката
5
Изключително доволна от услугата на студиото
4
Станислава написа ревю за Хотел Евъргрийн Палас
Семейството ни усети пълно удоволствие от почивката в този хотел - от заобикалящата невероятна природа /която не може да се опише, а трябва да се види/до любезното обслужване на персонала. Спокойно мога да кажа,че бих се върнала пак ,при това вече в подгряващ се басейн, както ни казаха:))))
 
Станислава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка NFS, защото е лоялен клиент.
 
Станислава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фризьорско студио Любов, защото е лоялен клиент.
 
Станислава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Хилез***, защото е лоялен клиент.
 
Станислава получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Станислава написа ревю за Fujifilm Pro Photo Center
Качеството на снимките е лошо.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)