Елена

 
1
Елена написа ревю за Хотел Астрея***
Недостиг на персонал.Служителите не знаят кое първо да свършат.Лоша и еднообразна храна,също и недостатъчно ястия от всеки вид за всички гости,недостиг на шезлонги,водата във вътрешния басейн беше студена през половината от почивката ни.Занемарен и мърляв хотел .Не бих повторила.
П.с.Въпреки,че са малко на брой и стават "луди" служителите са мили и отзивчиви.Собственика да си вземе бележка от ревютата,а не да раздава безсмислени заповеди.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър KONIK, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Елена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Смяна на 2 броя гуми на лек автомобил с размер до 22 цола!
5
Елена написа ревю за Ресторант Bodega
Прекрасна и невероятно вкусна храна.Богато меню.Професионално и любезно обслужване
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Краси, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Пекарна Краси
Бързо и любезно обслужване.Вкусна пица и ненероятни бисквитки
 
Елена получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
 
Елена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Елена получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)