Rosica

от Варна  
 
Rosica получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Rosica получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Изключително некомпетентен персонал и липса на каквато и да била организация! Не бих се върнала.
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ЕстФото, защото е лоялен клиент.
 
Rosica получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
2
Rosica написа ревю за Avangard ART Studio
Липса на каквато и да е любезност и старание, тъй като на дамата не й се боядисваше с къна.
 
Rosica получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Miroslav Chobanov Photography, защото е лоялен клиент.
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Valente Bar Coffee, защото е лоялен клиент.
1
Rosica написа ревю за Beauty Nail
Стъпките описани във ваучера бяха изпълнени, но много набързо, тъй като бях в края на работния ден. Поради тази причина се пропусна и слагането на лак. Не съм доволна като цяло.
2
Rosica написа ревю за Салон Dream Style
Не получих нито “24 карата злато” нито “ черния хайвер”, нито финализиращият крем. Описаното в офертата се покриваше от части с действителността! Нямаше старание и в почистването на лицето.
1
Rosica написа ревю за Miroslav Chobanov Photography
Изключително съм разочарована от качеството на копираните снимки - цветовете се разминаваха, липсваха части от тялото! Не толерирам предлагането на услуги, с които фотографът не може да се справи.
4
Rosica написа ревю за Автоцентър Nikko Garage
Бързина и добро отношение. Единствената ми забележка е, че трябва да се обяснява и разяснява малко повече.
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty studio Бон Бон, защото е лоялен клиент.
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Уелнес център, защото е лоялен клиент.
1
Rosica написа ревю за Studio Bellissima
Изключително нелюбезно обслужване само, защото фризьорката не ме прави с нейн продукт и не й се занимаваше. Неприветливо изражение и депресарска обстановка! Никакво спазване и на мерките за безопастност ( допускане и обслужване на хора без маски)!
3
Rosica написа ревю за Работилничка за Красота
Очаквам още по-любезно отношение следващият път :) Иначе гримът беше сполучлив.
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Вила Буров, защото е лоялен клиент.
 
Rosica получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Работилничка за красота, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)