Николай

от Пловдив  
5
Николай написа ревю за Конна база Стела
Маршрута и отношението, бяха супер!
 
Николай получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Николай написа ревю за Хотел Несебър Бийч
Отлично обслужване от персонала на хотела!
Стаите и целия комплекс, се поддържаха чисти, а храната бе достатъчно разнообразна и вкусно приготвена.
Получихме пълно съдействие в хода на резервацията, като бяха изпълнени всички наши желания относно настаняването.
Пълно съответствие между категория на хотела, цена, обслужване!
Препоръчвам!
Николай
 
Николай получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Николай написа ревю за Автосервиз Ауто Виджи
Всичко беше ОК
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Николай написа ревю за Автомивка Spider Park
4
Николай написа ревю за Автосервиз Ауто Виджи
Всичко беше ОК!
5
Николай написа ревю за Автосервиз Ауто Виджи
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Николай написа ревю за Държавна опера Пловдив
Всичко беше ОК!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Top Fresh, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Speed Team, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Top Fresh, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Top Fresh, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Top Fresh, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лазерен център Мелани, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)