Никола

от Пловдив  
4
Никола написа ревю за Автосервиз Дружба
Отношението беше коректно. Прегледа мина стандартно, гледат се само основните неща.
5
Никола написа ревю за Автосервиз Дружба
Регистрация на АГУ - мина бързо и коректно
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Дружба, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Дружба, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Speed Team, защото е лоялен клиент.
2
Никола написа ревю за Тринити Резидънс
В този хотел само готвачите са 4*. Храната беше много вкусна въпреки, че нямаше голям избор. По две три ястия на хранене. Бирата се наливаше от 2л бутилки.
Настаниха ни в съседен на хотела сектор в апартамент, който се оказа, че е 2* и още с влизането ни видимо беше мръсен.
При басейните е пълно с мухъл по тавана, стените са налюпени, водата и в двата басейна беше мръсна. На дъното на детския басейн беше пълно с пясък даже. Сауната и парната баня бяха добре.
Със сигурност няма да повторим
 
Никола получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Никола получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Никола написа ревю за Хотел Евридика - Пампорово
За съжаление това е най-мизерния хотел в който съм бил. Храната е с грамаж като за малко дете, в стаята нямаше топла вода, а в коридорите мирише на мухъл. Не се подлъгвайте по снимките.
 
Никола получава значка Halloween, защото направи покупка в Деня на Вси Светии!
 
Никола получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Никола получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)