Hristo

 
3
Hristo написа ревю за Хотел Concordia Plaza I**
За цената, която искат, качеството напълно отговаря. Басейна непочистен, масите в ресторанта непочистени, оливерниците полупразни, салфетки няма, баните и тоалетните са назад във времето, матраците неудобни. Храната е добра, вкусна и достатъчна. Локацията също е много добра и има предостатъчно място за паркиране. Хубаво е да се пита и в кой от двата корпуса е настаняването, защото единия е приличен на външен вид, ново строителство, докато за другия, който е над басейна, или хубаво или нищо.
2
Hristo написа ревю за СМДЛ Кандиларов
Самата манипулация е безупречна. Получаването на резултатите е малко проблемно.Може да се проточи и два, в моя случай и до три дни. След дълго звънене по разни телефони,най-накрая получих някакво обяснение за нови графици, дати за обработка и т.н Нещо, което по никакъв начин не е описано във ваучера
 
Hristo получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Hristo получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ксимена и Л, защото е лоялен клиент.
 
Hristo получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Hristo получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Hristo получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)