Mariq

 
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарници Попимони, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Тителина Травел, защото е лоялен клиент.
2
Mariq написа ревю за Дениз Травел
Бях свидетел на краен непрофесионализъм от страна на екскурзоводката Икбале, изразен в проява на дискриминация към пътуващи, изразено в това, че бяха обвинени публично в пътуване с цел търговия, въпреки, че бяха с точно по един куфар, без никакво основание за отношението и. Позволи си още да повишава тон и притеснява пътуващите!
2
Mariq написа ревю за Bulgaria Travel
Изключителен непрофесионализъм от страна на екскурзовода, състоящ се в това да не дава необходимата информация, относно обекти, организираност за деня, неправилна комуникация с пътуващите! Имаше извънредни почивки, които не бяха желани от по-голямата част от групата! По - младият шофьор проявяваше склонност да влиза в конфликти!
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарници Попимони, защото е лоялен клиент.
5
Mariq написа ревю за RETRO PHOTO OLD PLOVDIV
Изключително приятно изживяване с незабравим спомен! :)
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ретро фото Old Plovdiv, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Тителина Травел, защото е лоялен клиент.
5
Mariq написа ревю за Салон Муза
Много добро обслужване! Възхитени съм!🙂
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Муза, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Дениз Травел, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Memo Sweet House, защото е лоялен клиент.
5
Mariq написа ревю за Студио Wellness
Професионално извършена работа, съчетана с внимателно отношение и прецизност!?
 
Mariq получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
4
Mariq написа ревю за Beauty Studio Faces
Благодаря за коректното обслужване, както в извършването на процедурата микроблейдинг, така и в отношенията служител - клиент!?
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Memo Sweet House, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Каталина**, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автошкола Ауто Експрес, защото е лоялен клиент.
 
Mariq получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)