elena

 
5
elena написа ревю за Ресторант Piacere
Имаше усложнения във връзка с твърдение от страна на служителите в ресторанта, че ваучерите не важат за уикенда, а реално няма такова условие в самата оферта. Но все пак приеха да ни обслужат. Храната беше вкусна, обслужването любезно. Като цяло сме доволни!
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Piacere, защото е лоялен клиент.
5
elena написа ревю за Студио Хатаке
Доволна съм от масажа на гръб, след пояснение от моя страна къде имам проблеми, се наблегна точно на тези места. Препоръчвам!
5
elena написа ревю за Beauty Salon New Look
Доволна съм от продедурата като цяло.
Но продължителността, описана като 60 минути, всъщност беше 40 мин.
5
elena написа ревю за Салон за красота LM
Много добър професионален масаж!
4
elena написа ревю за Студио Wellness
Като цяло масажа ми хареса, но времетраенето не беше 30 мин,както пише в офертата, а по скоро 20.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Camel Park Sunny Beach, защото е лоялен клиент.
5
elena написа ревю за Pro Clean
Доволна съм от услугата. Любезни и старателни са момичетата. Препоръчвам!
5
elena написа ревю за Мануална терапия в Пловдив
Доволна съм от масажа. Обстановката е приятна и релаксираща. Масажиста е любезен и добър професионалист. Препоръчвам!
5
elena написа ревю за Салон за красота Марселе
Много съм доволна от масажа на лице. Кожата ми изглеждаше освежена след него. Козметичката е любезна и добър професионалист. Препоръчвам!
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Мелани, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Солни стаи Медисол, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметик Татяна Делчева, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лазерен център Мелани, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Здраве от Индия, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Бени, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Avenzzi, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметик Татяна Делчева, защото е лоялен клиент.
 
elena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Harmony Suites 8 & 9, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)