Ана

от София  
 
Ана получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Ана получава значка Спестих над 5000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 5000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Армира***, защото е лоялен клиент.
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Армира***, защото е лоялен клиент.
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Армира***, защото е лоялен клиент.
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Куклите**, защото е лоялен клиент.
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Армира***, защото е лоялен клиент.
5
Ана написа ревю за Хотел Калина Палас
ЕДИН ОТ ЛЮБИМИТЕ МИ ХОТЕЛИ.ПРИ ВСЯКА ВЪЗМОЖНОСТ ГО ПОСЕЩАВАМЕ.
 
Ана получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Армира***, защото е лоялен клиент.
 
Ана получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Калина Палас****, защото е лоялен клиент.
5
Ана написа ревю за Хотел Армира
страхотен басейн,направо супер
 
Ана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Армира***, защото е лоялен клиент.
 
Ана получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ана получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)