Лилия

 
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сервиз за гуми Radar, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оптика Рая, защото е лоялен клиент.
1
Лилия написа ревю за Ресторант Морска Звезда
Разочароващо
3
Лилия написа ревю за Royal Grand Hotel and SPA****
Храната беше много хубава.Не ми хареса,че където беше басейна е много задушно.Явно не работеше вентилацията.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Мотовижън, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажен кабинет Mayer's, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Лилия получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Лилия получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Formula3, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Salon Bounteous, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Дайс-Ауто, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)