Иван
4
Иван написа ревю за Аквапарк Несебър
Много е добро!Единственото, което е много дразнещо е прекалено големият трафик на туристи в комплекса,което напрактика ограничава възможностите да се ползват съоръженията по-често.Чака се по 30-35мин. на повечето пързалки за да се спуснеш веднъж за 30сек.Така повечето време минава в чакане на опашки
1
Иван написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Абсолютно"отбиване на номер"!Беше ми УЖ долян 270гр.фреон,но никаква разлика спрямо преди, а ми беше обяснено,че е бил преди това на под 50% от нормата и за това климатика не бил ефективен!После компресора ми не бил нещо в ред, ама изведнъж "тръгна" след като обясних, че съм бил на климатик до сега!
Иван получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС, защото е лоялен клиент.
5
Иван написа ревю за Автоцентър Nikko Garage
Много корктно и точно обслужване. Дори ми регулираха безплатно фаровете, понеже биеха много горе и заслепявах насрещните. Доволен съм!
Иван получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Nikko Garage, защото е лоялен клиент.
4
Иван написа ревю за Therma Palace*****
Стаяите в хотела бяха прилично чисти, редовна подмяна на хавлиите и т.н. Спокойно място за отдих с красива природа наоколо. СПА процедурите са добри, но водата в басейните и джакузитата не беше много чиста. В предвид, че посещението ни беше през седмицата и извън силният им сезон, предполагам че е резонно до някъде, но все пак неприятно! Храната е добра, повечето неща бяха вкусни, но в никакъв случай изхранването не отговаря нито на 5* хотел, нито на All Inclisive пакет, за който бяхме платили!
Иван получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Балнеохотел Therma Palace*****, защото е лоялен клиент.
Иван получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Иван се регистрира в Grabo.bg.