Nikola

 
3
Nikola написа ревю за Каталина Ризорт
Третото ни посещение, но с разочарование
Посетихме хотел Кателина за трети път, като този път останахме за две нощувки. За съжаление, за разлика от предишните ни престои, този не отговори на очакванията ни. Стаята не беше добре почистена – имаше паяжини, климатикът капеше, а сешоарът не работеше. Джакузито също не беше много чисто, макар че басейните бяха отлични. От чешмата течеше ръждива вода, което ни изненада неприятно. Храната беше вкусна, но една от вечерите десертите свършиха още в 20:0
 
Nikola получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Каталина Резорт, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)