Надя Б
Надя Б получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Диамант Резиденс****, защото е лоялен клиент.
Надя Б получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
3
Надя Б написа ревю за Хотел Несебър Бийч
Аниматори и персонал 5/5
Басейни и чистота (повсеместна) 5/5
Местоположение - много близо до плажа, на 20 минути от центъра)
Храна 0/5 (полуфабрикати, розови салами, месо лошо качество, имитиращи млечни продукти)
Басейни и чистота (повсеместна) 5/5
Местоположение - много близо до плажа, на 20 минути от центъра)
Храна 0/5 (полуфабрикати, розови салами, месо лошо качество, имитиращи млечни продукти)
Надя Б получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Надя Б получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
3
Надя Б написа ревю за Sushi King
Сушито беше топло. Хапките с авокадо потъмнели. Уромаки хапките бяха най-вкусни.
Надя Б получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi King, защото е лоялен клиент.
1
Надя Б написа ревю за Хотел Хризантема****
Базата е хубава, басейнът е голям, но затваря в 6. Има анимация за деца и възрастни. Храната е ужасна! (Нискокачествени и имитиращи продукти, лошо сготвени ястия, изборът изглежда разнообразен, но реално почти нищо не става за ядене). Персоналът е любезен.
Надя Б получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
Надя Б се регистрира в Grabo.bg.