Весела

 
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Психолог Лили Христова, защото е лоялен клиент.
5
Весела написа ревю за Студио RC1 Hair and Nails
Перфектно обслужване. Препоръчвам!
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от RC1 Hair and Nails, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Калия, защото е лоялен клиент.
5
Весела написа ревю за Масажно студио Калия
Препоръчвам!
5
Весела написа ревю за Фризьор Ваня Георгиева
Чудесно отношение. Препоръчвам!
5
Весела написа ревю за Масажист Мима Христова
Професионално отношение. Препоръчвам.😊
5
Весела написа ревю за Ажур Пико
Уникален талант е Виктор Калев.
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Докса, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Весела написа ревю за Студио Vogue
Фризьорката е старателна и използва качествени продукти. Доволна съм.
5
Весела написа ревю за Салон за красота Фиора
Чудесно отношение и начин на работа. Препоръчвам!
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Фиора, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Армира****, защото е лоялен клиент.
5
Весела написа ревю за Салон Relax
Много старателно и внимателно отношение.
 
Весела получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Астери, защото е лоялен клиент.
5
Весела написа ревю за Jimmy
Чудесно отношение от страна на Джими и майка му. Предлагат ново ски оборудване, както и добри съвети. Благодаря и препоръчвам.
1
Весела написа ревю за Комплекс Форест Нук
Не бихме посетили повече. Факти:
1.Студен басейн.
2.Джакузи което се плаща на час, а би трябвало да е безплатно.
3.Липса на напитки за вечеря.
4.Две тесни легла направени като едно цяло, което постоянно се хлъзга и не е удобно.
5.При тръгване ни беше казано, че сме имали доплащане от 20лв.,защото ваучера ни е бил изтекъл, а сме се обадили многократно преди това, за да потвърдим дали е възможно с няколко дни закъснение да се настаним.
6.Шумен ресторант с кофти разположение.
5
Весела написа ревю за SPA хотел Енира****
Чудесно място. Бихме посетили отново.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)