Георги
3
Георги написа ревю за Еко къща Землянка
За 5 дни престой не почистиха поне един път помещението, за смяна на хавлии или чаршафи да не говорим. Всичко друго беше на ниво.
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Еко къща Землянка, защото е лоялен клиент.
Георги получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
4
Георги написа ревю за Хотел Астрея***
Ако се наеме професионален готвач и се отремонтира парната баня, може да бъде и по-добре .
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парк-хотел Панорама****, защото е лоялен клиент.
4
Георги написа ревю за Комплекс Черни връх
Добро местоположение, отлична храна, но доста неща са за ремонт-изтърбушени матраци, нарушена душ слушалка, стар и накъсан мокет, шумно и постоянно течащо казанче на тоалетната. Хигиената и обслужването са на ниво.
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апартхотел Врис***, защото е лоялен клиент.
4
Георги написа ревю за Галерия - Хотел Свети Георги 1
Всичко беше прекрасно с изключение на малките и некомфортни стаи.
Георги получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Георги получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Георги получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Георги получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Георги се регистрира в Grabo.bg.