Biserka

 
 
Biserka получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Престиж, защото е лоялен клиент.
1
Biserka написа ревю за Механа Елит
Първата снимка е предложената ОТ механата оферта . На втората снимка е получената храна В механата . ---- Моята оценка е ПОЛОВИН звезда - заради бирите.
 
Biserka получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Престиж, защото е лоялен клиент.
 
Biserka получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Престиж, защото е лоялен клиент.
 
Biserka получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Biserka получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Biserka получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СДМЛ Био-Тест, защото е лоялен клиент.
 
Biserka получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Biserka получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Biserka получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Кестена, защото е лоялен клиент.
 
Biserka получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Кестена, защото е лоялен клиент.
 
Biserka получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
2
Biserka написа ревю за Cafeteria 77
Nyama masi vytre; nyama masa navyn ; nyama/ne predlagat slamka za pitieto - nezavisimo dali si s vaucher ili bez vaucher . GOLYAM izbor na sladki/shi. Maslenkite sa chudesni !
 
Biserka получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Royal Nuts, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)