Milen

 
1
Milen написа ревю за Pulse Fitness & SPA
Седмична карта с НЕОГРАНИЧЕН брой посещения на фитнес-моето разбиране е че мога да ходя по колкото искам пъти но ден.Измамно заглавие от грабо целящо до подведе хората. Може по веднъж на ден ,къде е неограничено не разбрах. Лъжа и измама ,във ваучера след като платиш и се издаде пише че е по веднъж
 
Milen получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Milen получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Stuni & Yoanna, защото е лоялен клиент.
1
Milen написа ревю за Хотел Палма***
Като съотношение цена-качество е скъпо.Има много хотели които предлагат по -добро обслужване за същите пари.Персоналът е странен,но вежлив.Кухнята е еднотипна,но ядлива.Стаите са симпатични,но може да са една идея по-чисти.Нито съм доволен,нито недоволен.
 
Milen получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
5
Milen написа ревю за Испански ресторант Bodega
Отлично обслужване и райско угощение.Рускоговорящият келнер е изключително възпитан и внимателен към клиента.Качеството на храната е на световно ниво.
 
Milen получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Milen получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Хапване на корем! Ранчеро вечеря на бюфет-бар!
 
Milen получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)