Лилия

 
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Verso Travel, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Save Tours
Невероятно изживяване , перфектна организация от страна на Сейф турс. Специални благодарности на екскурзовода Ален Арабаджиев - страхотен професионалист и човек, на шофьора Пламен, които се справиха перфектно въпреки фермерските стачки и блокади в Париж 26,29.01.24г.С удоволствие бих пътувала отново с тях.Не се колебайте най-добрите са !
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център Мончара, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Масажно студио Frictio
Очарована съм.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Frictio, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)