Лятна почивка в Созопол! Нощувка - със закуска, закуска и вечеря или на база All inclusive, плюс басейн, от Хотел Флагман***
Ако нямаш търпение лятото да дойде по-скоро, един от най-романтичните градове по Черноморието те очаква! Грабни ваучер сега и се възползвай от предложението на Хотел Флагман***!
Варианти на офертата: | ||
---|---|---|
1 нощувка в периода 16 Юни - 5 Юли или 27 Август - 9 Септември | 34 лв на човек | Разграбено |
1 нощувка със закуска в периода 16 Юни - 5 Юли или 27 Август - 9 Септември | 39 лв на човек | Разграбено |
1 нощувка със закуска и вечеря в периода 16 Юни - 5 Юли или 27 Август - 9 Септември | 49 лв на човек | Разграбено |
1 нощувка на база All Inclusive в периода 16 Юни - 5 Юли или 27 Август - 9 Септември | 59 лв на човек | Разграбено |
1 нощувка в периода 6 Юли - 26 Август | 44 лв на човек | Разграбено |
1 нощувка със закуска в периода 6 Юли - 26 Август | 49 лв на човек | Разграбено |
1 нощувка със закуска и вечеря в периода 6 Юли - 26 Август | 59 лв на човек | Разграбено |
1 нощувка на база All Inclusive в периода 6 Юли - 26 Август | 72 лв на човек | Разграбено |
Офертата включва още:
• Външен басейн, чадър и шезлонг;
• Външен детски кът;
• Детско столче в ресторанта;
• Wi-Fi;
• Паркинг (места не се гарантират).
Условия на офертата:
- Валидност на ваучера: от 16 Юни до 9 Септември 2020г.
- С предварителна резервация, най-късно до 30 Май, на: 088 47* **** (скрит).
- Един ваучер е за един човек, настанен в двойна стая (2+0, 2+1 или 2+2), при настанени двама.
- Закуската, обядът и вечерята са на блок маса, а при група под 20 човека - на сет меню.
- All Inclusive пакетът включва:
- Закуска (08:00 - 10:00ч) на бюфет в основен ресторант, плюс трапезна вода, чай, кафе, капучино, мляко и сокове;
- Обяд (12:00 - 14:00ч) на бюфет в основен ресторант, плюс трапезна вода, топли чай, кафе, капучино, мляко, газирани напитки, сок, български алкохолни напитки и наливни бира и вино;
- Вечеря (18:00 - 20:00ч) на бюфет в основен ресторант, плюс трапезна вода, топли чай, кафе, капучино, мляко, газирани напитки, сок, български алкохолни напитки и наливни бира и вино;
- Топли напитки, наливни бира и вино, газирани напитки, сок и български алкохолни напитки (10:00 - 22:00ч) на лоби бар;
- Пици, сандвичи и сладкарски изделия (16:00 - 17:00ч) на лоби бар.
Изхранването включва богат асортимент от млечни продукти, колбаси, ястия от яйца, зеленчуци, супи, месни и безмесни ястия, салати, сосове, хляб и тестени изделия, десерти и плодове. - Офертата не включва туристически данък, за който се доплаща задължително на рецепция - 0.40лв на ден.
- Дете до 6 ненавършени години се настанява безплатно.
- За дете от 6 до 12 ненавършени години, настанено на допълнително легло, се доплащат на рецепция 50% от стойността на ваучера за избрания вариант.
- За дете от 6 до 12 ненавършени години, настанено на редовно легло, се доплащат на рецепция 60% от стойността на ваучера за избрания вариант.
- За дете над 12г или трети възрастен на допълнително легло се доплащат на рецепция 70% от стойността на ваучера за избрания вариант.
- При желание може да доплатите на рецепция за:
- Ползване на детска кошара - 5лв на ден;
- Ползване на охраняем външен паркинг - 6лв на ден;
- Ползване на сауна и джакузи - 12лв на човек;
- Настаняване с домашни любимци - 10лв на ден. - Всички други глобални условия на Grabo.bg
Осигурено от Хотел Флагман***
Акостирай в Созопол! Най-близо до морето! Лекият морски бриз обещава приятни емоции. Безкрайната синева оставя усещането за пълен релакс.
Това е вашата ефирна ваканция в Хотел Флагман*** под звука на вълните. Хотелът е добре познат в туристическите среди, с утвърдено име, спечелил доверието на своите гости през годините.
С уникална архитектура на акостирал кораб, хотелски комплекс Флагман*** се намира в новата част на Созопол - на 30м от плаж Харманитe, с 5км плажна ивица с фин пясък.
Хотелът разполага с всичко необходимо за комфорта на вашата почивка или за организирането на вашето мероприятие!
Не изпускай предложенията на
Хотел Флагман***
Активни промо оферти:












Обслужването може да е далеч по-добро и собствениците определвно имат върху какво да работят. Качеството на услугите в един хотел се оценява по това дали клиента би се върнал на същото място и следващата година. В случая по-скоро не.