За повече уют! Единичен, двоен или макси спален комплект от микрофибър
Цена: 1640 лв

Не изпускай предложенията на
Фирма Икар

Запиши се
Регулярна цена:
33 ЛВ
Grabo oтстъпка:
50 %
Спестяваш:
16.60 ЛВ
Изтекла оферта! Офертата е грабната 790 пъти за 12 дни.

Активни промо оферти:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram

Въпроси и отговори

Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
Gabriela попита: Преди 10 години
Пратката най-вероятно е вече при вас. Какво се случва от тук нататък?

Да вчера получихме пратката. Писали сме на Грабо и ще ви се възстановят парите по ваучера.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Gabriela попита: Преди 10 години
Днес изпратих обратно комплектите по куриер - Еконт. Очаквам да ми възстановите сумата от ваучера.

В момента , в който пратката е при нас ние ще уведомим Грабо и ще ви се възстанови сумата платена за ваучера.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Gabriela попита: Преди 10 години
Получих комплектите,но бих искала да ги върна. Плата наелектризира! Как ще използвате такава материя за спално бельо?! За ушиването също да не говорим.Нескопосано!Долните чаршафи с ластици са малки!

Да, може да го върнете на посочения в офертата адрес на фирмата, в същия търговски вид, както сте го получили и в срок до 7 дни от получаването. Връщането на стока е за сметка на клиента. Сумата по ваучера ще ви се възстанови след като получим комплекта. Поздрави.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Йорданка попита: Преди 10 години
Обаждах се и писах вече много пъти. Все още нямам отговор какво се случва с доставката за Ваня Микова по ваучер закупен на 8.12.14. Трябваше да ми върнете обаждане днес, но телефона ви е изключен!

Товарителницата ви е номер 100324175, по справка днес се показва, че ви е доставена тази сутрин. Телефонът ни почивните дни нормално е изключен.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Gabriela попита: Преди 10 години
Здравейте,на 5ти декември закупих 2 ваучери,за 1 единичен и 1 макси комплект. Преди Коледа се обаждах до офиса Ви.за да разбера какво се случва. Увериха ме,че ще получа комплектите преди новата година. Но и това не се случи. На 7ми маркирахте ваучерите за използвани,а още не са тук?! Кога в крайна сметка да ги очаквам?

Комплекта вие изпратен в петък, ще проверя днес и ще ви дам товарителница, ако нямате доставка днес, утре ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мартина попита: Преди 10 години
все още очаквам отговор какво се е случило с моята пратка по ваучер закупен на 30.11.2014. Все още нямам никаква информация!

Вие не сте отбелязали десена при поръчката, явно по-късно сте посочили десена и е отбелязано, че е изпратена на 17.12.2014г. Тъй като при справка днес не открих товарителница за вас, днес ви изпращам комплекта и утре ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ivelina попита: Преди 10 години
Получих двойния, но не и единичния спален комплект! Чакам него! Ваучерите бяха два! Проверете, моля!

Готово, пращам ви го днес, утре ще е при вас. Моля за извинение.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Йорданка попита: Преди 10 години
Бих искала да уточня, че Ваучер номер:2510698 е попълнен коректно при заявка, както и десена в раздел "забележки".Маркирали сте, че ваучера е използван преди 2 седмици, а стоката не е доставена 1 мес.

Не ви откривам по име в списъка с клиенти, моля дайте номер и код на ваучера или дата на закупуване на ваучера, за да направим справка.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Йорданка попита: Преди 10 години
Здравейте! На 8.12 съм заплатила ваучер номер:2510698. Един месец след поръчка аз все още не съм получила доставката си. По телефона ме уверихте, че 1вия ден след Коледа ще се достави. Какво се случва

Нямаме клиент с името Йорданка Стефанова на 09.12.2014г., моля дайте ни номер и код на ваучера за проверка.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ivelina попита: Преди 10 години
Ваучер номер:2508977 все още не съм получила - единичния спален к-кт в цвят Капучино.Писахте, че след празниците комплектът ще е доставен, но не разбрах за кои - коледните или новогодишните? Чакам си!

Извинете, но по наша справка комплекта ви е изпратен на 17.12.2014г., като на 19.12.2014г. е получен, товарителницата е подписана и пратката е получена. Не знаем какъв е проблема, ако действително не вие, а друг е получил комплекта, моля обадете се, за да изискаме насрещна проверка от фирмата куриер.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Татяна попита: Преди 10 години
Ако има роза - син, ако няма може роза - лавандула.

поръчката ви изпълнена.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
роза- лавандула,аз ви писах писмо по пощата дори званях по телефона

поръчката ви е изпратена

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Нина попита: Преди 10 години
Поръчала съм си два слални комплекта.колко се доплаща ако искам долният чаршаф да е с ластик?

При нас пратката стои като доставена. Вие сте имали два комплекта двойни, за които сте искали поставяне и за двата на ластици. Ластика на голям долен чаршаф е 8.00лв. Така вие имате 16.00лв. за двата ластика, 7.00лв. за доставка на единия комплект+3.00лв. за другия. Така сумата, която сте заплатили е 26.00лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мартина попита: Преди 10 години
На 16 декември получих от Вас писмо,че уточнението на десена е прието и до два дни ще получа пратката.Все още не съм получила нищо! Колко още да чакам, ваучерът е закупен на 30.11.2014г?!.

При нас е отбелязано, че пратката ви е изпратена на 17.12., утре ще проверя какво се е случило.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Татяна попита: Преди 10 години
Кога да очаквам пратка от вас?

Поръчката ви е изпратена на 06.01.2015г. днес или утре ще ви се достави.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Владислава попита: Преди 10 години
Добър ден. Писахте, че десенът капучино се е изчерпал, но ще получите ново количество. В такъв случай кога да очаквам доставката на поръчаните от 2.XII. комплекти? Адресът остава същият от ваучера.

Отново имаме от десена " капучино " и от понеделник изпращаме на клиентите ни и от този десен. Предполагам ,че утре или най-късно вдруги ден ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
Здравейте,моят комплект още не е дошъл ?

Не е дошъл, защото не сте посочили десена, който желаете. Моля посочете ни какъв десен да ви изпратим?

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Татяна попита: Преди 10 години
Мина повече от месец, а все още не съм получила комплекта и нямам отговор - писаха ми само, че ще закъснеят, но колко и до кога да чакам?!

Не сте посочили десена и затова нямате доставка. Моля обадете се или пишите какъв десен да изпратим.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Анита попита: Преди 10 години
Поръчах два комплекта чаршафи с номер 2416760 и 2553046 на 04.12.2014г. ,комплектите бяха за подарък уж на 14ти ... голямо забавяне - голямо нещо ! Искам да откажа поръчката!

Нямаме клиент с вашите имена. Ще се обърнем към сайта за справка.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Десислава попита: Преди 10 години
Ваучерът ми е маркиран като използван на 23.12, а все още не съм получила комплекта. Моля, да ми изпратите номер на товарителница, за да си проследя пратката.

В куриера е за разнос, днес ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Yori попита: Преди 10 години
На 04.12 сме платили ваучер с номер 2547265, к-т с цвят роза-лавандула и 2бр. калъфки в цвят роза, в графа ,,забележки,,Писах на лични на Дими Симеонов.Отговор няма!Кога ще ги получим?

Пратката ви е при куриер, ще ви дам номер на товарителница малко по-късно, но утре ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
dined попита: Преди 10 години
Ми днес понеделник и нищо не дойде ... 1 месец ... искам си парите.

1000323692 това е номера на товарителницата. Пратката ви е при куриер за разнос и до края на деня ще я получите. В крайна сметка не знайно, защо давахте толкова зор, а днес куриера е обикалял из Пловдив, за да ви открие, като накрая сте отказали и пратката. Много е хубаво когато изисквате коректност да предлагате такава. Весели празници :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
десислава попита: Преди 10 години
Казахте ми че на 29-ти ще ми дойде пратката първият работен ден,само че днес не получих никаква пратка секретен код 410700

Това е товарителницата ви-1000323676, може да проверите статута на пратката си на сайта на фирмата куриер или на националният им телефон:http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Десислава попита: Преди 10 години
Бяхте ми казали, че ще си получа чаршафите до сряда на 24.12, така и не дойдоха.Първият работен ден след празниците е днес, но пак нямам чаршафи. До кога да чакам????

Това е товарителницата ви- 1000323663, проверете статута на пратката си на сайта на фирмата куриер или на националния им телефон.http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Емилия попита: Преди 10 години
Здравейте, а дали пратката ще дойде през тази година? Маркирана е като обработена...

Това е номера на товарителницата- 1000323704, може да се обадите или директно да си проверите статута на пратката на сайта на фирмата куриер- http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Дарина попита: Преди 10 години
До кога според Вас е нормално да карате да чакат толкова много хора,доверили ви се!!Обидно е! Преди няколко дни ми казахте -щом искате с ластик- след Коледа.Сега пак питам-къде е моята пратка?!!!

100032417 това е номера на товарителницата, моля проверете статута на пратката на сайта на куриера или на националния им телефон.http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704.
Моля съобразявайте се, че освен вас има още клиенти, сайта е игнорирал няколко ваши съобщения, заради непристоен език. Не обслужваме само вас, моля за малко уважение, за което пледирате да имат останалите към вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
vivian попита: Преди 10 години
Ваучерът ми вече е маркиран все още няма чаршафи..и при мен ли има някакво объркване моя комплект е само един..кога ще ги получа..

Няма объркване. Пратката е при куриера. Вероятно не са успяли да я обработят и пратят преди Коледа. Ще я получите на първия работен ден.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
dined попита: Преди 10 години
И при мен не дойдоха, а бяха за подарък... изгуби се смисъла. Грабо дано повече не работите с тях .

Комплекта е изпратен на 22.12.2014г. Това, че не ви е доставен до момента не е по наша вина. Нормално е по празниците и куриерите да са затрупани с поръчки. Съжаляваме, че не сме могли да ви бъдем полезни.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
десислава попита: Преди 10 години
На 5 декември съм направила поръчка кога да очаквам пратката си???

Пратката ви е пусната за разнос на 23.12.2014г., ако не ви е доставена до 24.12.2014г. ще я получите в първия работен ден на 29.12.2014г.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Йорданка попита: Преди 10 години
Ако днес не дойдат пратките както сте написали по- долу ( до 14:00) кога да ги очакваме? След 29 декември ли? Весели празници на всички !

29.12. и 30.12 са работни дни и тогава ще има разнос от куриерите.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Владислава попита: Преди 10 години
Какво става с комплектите, които съм поръчала от 2 декември? На 29 декември съм в Пловдив и ако не получа информация до тогава, ще мина през офиса ви лично да ми кажете какъв ви е проблемът?!?

Комплектите ви не са доставени, защото от поръчаните три, десена капучино се изчерпа, в първите работни дни очакваме доставка и ще ви ги изпратим.Това ни е проблема и не е нужно да идвате в офисът ни лично!

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
шушка попита: Преди 10 години
Здравейте,моля да проверите поръчката ми да ли е грамотно написана , и ако има нужда да уточня пак десените които бих желала.Ako е възможно да ми кажете и кога да очаквам доставката?Хубав ден!

Вашата поръчка е от 10.12.2014г. и поради забавяне в доставките ни вашата пратка е подготвена за изпращане на 29.12.2014г., може да я очаквате на 30.12 или 31.12. Весели празници!

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ралица попита: Преди 10 години
Кога ще получа закупените на 3.12.2014 Седем спални комплекта?Десена съм уточнила в Забележки (роза-лавандула).Т.к. не желая ластик на долен чаршаф или др.корекции не разбирам защо се бави изпращането

Пратката ви е в разнос при куриерите ни.Поради многото пратки сме направили грешка и сме ви пропуснали ,за което се извиняваме.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мима попита: Преди 10 години
Бих искала да разбера какъв е статуса на два ваучера:2437767 и 2444006.Уточнила съм десена,без ластици.Днес е 10 работен ден от заявката и искам да знам кога ще ги получа? Весели празници!

Пратката ви ще се получи на първия работен ден след Коледните празници.Весели празници!

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Веселка попита: Преди 10 години
Закупила съм 4 комплекта, ваучерите са маркирани като изпратени на 20.12.2014, а ги няма все още! Посоченият телефон е изключен. Как мога да разбера какво става и кога ще получа компл.?

20.12.14г. беше събота, нормално е в неделя да не ги получите, защото е почивен ден.Доставката ви се осъществява в понеделник или вторник. Телефонът ни е 24 часа включен друг е въпроса, че "прегрява" и не винаги може да се свържете с нас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Искра попита: Преди 10 години
Искам да попитам кога ще получа комлектите, които съм поръчала. Ваучерите са закупени на 05.12.20014г.

Пратката ви е изпратена от нас.Куриерите ще разнасят и днес до 14:00 пратки.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
ivanova попита: Преди 10 години
иванова и двата лавандула с бяло

Допълнението е отразено.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ivelina попита: Преди 10 години
Ваучер номер:2508977 все още не съм получила - единичния спален к-кт в цвят Капучино. Получих само двойния. И двете поръчки бяха дадени на 01.12.14 г.

Направихме справка .Комплекта ще ви бъде доставен веднага след празниците. Цената за доставката на 2 комплекта е 10лв ,вие сте получили 1 и сте платили 7лв т.е при получаване ще платите на куриера само разликата от 3 лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Владислава попита: Преди 10 години
Моята поръчка от 2.XII. още я няма!?! Пратихте я уж на 19.XII. и на 22.XII по обяд трябваше да я получа. Фирмата куриер от 3 часа търсят пратката. Моля, пратете № на товарителница-да пратя нов адрес.

Пратката ви е при куриер .Моля обадете ни се,за да уточним новия адрес.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Rosen попита: Преди 10 години
Ваучер номер 2646366, около 5-6 пъти писах че няма да съм на адреса в София след 19.12.2014 г. никой да ме отрази...Уж днес да го получа на новия адрес и само дето седя и чакам като наказан...та кога?

Пратката е изпратена от нас. Не е необходимо да стоите като наказан има телефони ,които се ползват и от куриерите .

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ивелина попита: Преди 10 години
Ваучерите ми са с номера 2504758 и 2601157, уточнила съм десена както и желанието ми, чаршафите да са задължително с ластик. Кога да ги очаквам?

Специалните поръчки както при вас е да са с ластик чаршафите ще се получат в работните дни след Коледа.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мими попита: Преди 10 години
В събота по телефона ми казахте, че понеделник(днес) или най-късно утре ще получа комплектите. Сега ми пишете 24 (сряда). Тогава няма да съм на адреса, който съм дала. Кога ще получа пратката все пак?

Куриерите са се свързали с вас .

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Елена попита: Преди 10 години
Отговора, че ме е търсил куриер и на телефона ми се включва гласова поща е абсурден - на телефона ми не е активирана гласова поща и нямам пропуснати обаждания.

Много моля, куриера лично на нас се обажда няколко пъти, че не може да се свърже с вас. Идва ли няколко пъти на адреса без да ви намерят. Залепили са ви уведомления на вратата. Вече ви е доставен комплекта, само дето вместо да обработваме пратки на останалите клиенти се занимавахме с вас вчера няколко часа.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Даниела попита: Преди 10 години
Искам да променя адреса за доставка на 2 ваучера с номера 2690811 и 2329863 .Новият адрес е гр. Добрич , ул Отец Паисий 30 , вх Б , ап 6 . Благодаря !

Пракката ви беше пусната за разнос,но се обадихме на куриерите да я пренасочат.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
penyo попита: Преди 10 години
Преди 3 дни Ви писах, че пратката ми е объркана и е без долен чаршаф. Пратката е без преглед още си пазя бележката от куриера. Моля да ми замените излишната торба с долен чаршаф.Благодаря Ви

Молим да ни се обадите след коледните празници да уредим размяната.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Дарина попита: Преди 10 години
Моят комплект е за подарък,така че се постарайте преди Коледа да го получа!.И това да бъде с ластик не е пожелателно или каприз,а изискване.Уважавайте хората,злепоставяте и сайта не само себе си!

Ако желаете комплекта да ви е с ластик няма да успеем да го пуснем за Коледа. Ластиците са ПОЖЕЛАТЕЛНИ ,а не задължителни към офертата, затова се предполага, че клиенти с допълнителни поръчки към офертата биха били така добри да почакат след останалите.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Десислава попита: Преди 10 години
Искам да попитамкога ще ми бъде изпратен комплекта? На 04.12. е закупен, №2595688 и секретен код 872462?

на 22.12. ще бъде изпратен, до сряда ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Йорданка попита: Преди 10 години
Искам и аз да разбера кога да очаквам пратката си, платила съм на 6 дек. и съм уточнила десена. Плащането ми се извърши чрез карта, а на доставчика трябва ли да плащам нещо?

ще се постараем да е до сряда 24.12, на куриера нищо не се представя, плаща се само 7.00лв. доставка.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
vivian попита: Преди 10 години
Ваучерът ми е маркиран вече а още няма и помен от чаршафи.. до кога..на 21 ще пътувам трябват ми преди това..

Ваучерът ви не е маркиран за използван. Можем да го изпратим на 22.12., ако не сте на адреса, ще го получите след празниците или дайте друг адрес, за да го доставим там.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ivailo попита: Преди 10 години
Mен също ме интересува кога ще си получа поръчката.Уточнила съм десена на въпроси и отговори,както ми казахте по телефона.В неделя ще пътувам и аз

Вие не сте уточнили десена, какво да ви изпратим?

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Даниела попита: Преди 10 години
Вчера отправих запитване относно ваучер№2535313. Преди това бях писала и имейл, но още няма отговор. Надявам се да си получа поръчката до крач на деня, т.к. след това не съм на адреса!

На 19.12. пратката ви е пусната на куриер за разнос, доставката е обикновено до 48 часа.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Дарина попита: Преди 10 години
Кога ще получа моята заявка?!

Ако не успеем да я пуснем до вторник, ще е след Коледните празници на 29-30.12.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мими попита: Преди 10 години
Отговорихте ми, че до края на тази седмица ще си получа комплектите. Днес е петък! Кога все пак ще ги получа? Моля, за отговор.

до сряда 24.12.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Маргарита попита: Преди 10 години
кога ще си получа поръчката ваучера е закупен на 2 дек. маргарита донева

ще ги получите във вторник 22.12, но поради голямата натовареност ластици няма да поставим. Весели празници.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
vivian попита: Преди 10 години
Искам да попитам дали поръчката ми ще доиде до 20 защото ще пътувам

Пратката ви е изпратена и ще я получите в дните след Коледа. При позвъняване от куриера ако не сте на адрес ще се доуточните с тях. Куриерите правят до 3 разноса и не би трябвало да е проблем.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
ivanova попита: Преди 10 години
Ваучер2512049код919208;2579512код604603 лавандула с ластик.

При възможност ще добавим и ластик.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
ivanova попита: Преди 10 години
Много моля долните ми чаршафи да са с ластик.Отнасям се с разбиране за закъснението,но ви моля да ми се обадите 1 ден предварително за да осигуря присъствие на адреса.

Моля уточнете десена, имат едва ваучера, а искате една лавандула, каква? Лавандула/роза или лавандула с бяло? И двата ли комплекта да са в един десен. Едва ли ще успеем да поставим ластици и без друго закъсняваме с поръчките. Ще ви се обадя, ако можем да поставим ластици, но моля уточнете десените на двата си ваучера.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
penyo попита: Преди 10 години
Днес ми бе доставена поръчката в 20.30ч.. Но след като я отворих установих, че в нея липсва чаршаф, а аз си го поръчах с ластик за което заплатих на куриера при доставката. Как ще решим проблема?

Пратката ви е с опция преглед, няма как комплекта да ви е бил без чаршаф, още повече, че е допълнително обработван с поставяне на ластик.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Даниела попита: Преди 10 години
Закупих ваучер с номер 2535313 на 02.12.2014. Комплектът ми все още не е доставен! Преди дни ви писах имейл, на който не отговорихте! След 19.12 няма да съм на този адрес, кога да очаквам доставка??!?

Пратката ви е пусната на 19.12. на куриер за разнос, ако не сте на адреса ще я получите когато се върнете или дайте друг адрес за пренасочване.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Елена попита: Преди 10 години
Закупила съм ваучера на 01.12. и не съм получила поръчката. Преди 3 дни ми писахте, че е предадена на куриер. Не излизайте с номера, че ние клиентите сме виновни. Ще подкрепя сезиране на Комисията.

За какви номера говорите и кой ви казва, че сте виновни? Вашата пратка е изпратена, а доставката е до 48 часа, ще проверя в понеделник за информация.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Виолина попита: Преди 10 години
Здравейте, моят ваучер е номер 2626777 още не съм си получила комплекта. Моля Ви бъдете добри всеки да посрещне празниците с усмивка. Ние ви се доверихме...моля ви,оправдайте доверието на клиентите си

Вашата поръчка е от последните, ако не е за подарък, моля за разбиране да я получите доставка на 29-30.12. Ако е за подарък пишете, ще я пуснем преди някой друг.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Емилия попита: Преди 10 години
Здравейте кога да очаквам доставка с номер 2598616. През следващата седмица няма да съм в града

Вашата поръчка е от последните. Ще я получите след Коледните празници на 29-30.12.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Елена попита: Преди 10 години
Преди два дни ме информирахте, че сте изпратили поръчката и до 48 часа ще я получа - минаха 48-те часа за куриера, който от Пловдив до Пловдив да изпълни поръчката и не съм я получила. Какво се случва

Куриерите са ви търсили многократно, телефонът ви включва гласова поща. Моля дайте телефон, който ползвате, за да могат да се свържат с вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ива попита: Преди 10 години
Току що получих комплекта-крайно съм разочарована и от материята, и от изработката.Ползвам микрофибърни комплекти от години и това няма нищо общо с тях като материя.Чист найлон.

Микрофибърът е синтетична материя в сплитка между полиестър и полиамид/ найлон/. Съотношението между двата придава по-мек или по-лъскав вид на тъканта. В офертата изрично е посочено, че този микрофибър е със сатенирана нишка, така, че не мога да разбера разочарованието ви. Съвсем нормално е клиента да се ориентира по цената и тези, които в желанието си да си закупят " мерцедес" на цената на " трабант" е разбираемо да са разочаровани. Весели Празници :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Milena попита: Преди 10 години
Ако до утре не получа поръчката си директно съзирам Комисията за защита на потребителите! Вие преценете дали ще ми направите поръчката 20 декември, вместо както трябваше да бъде - преди три дни!

Направили сте заявката си на 06.12 ( събота ). Първият работен ден от който тече срока ,за доставка е 08.12( понеделник ).10 работни дни не са минали все още.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Milena попита: Преди 10 години
Вижте, това че не успявате да се справите със ситуацията не е проблем на клиента! Зададох конкретен въпрос: КОГА ЩЕ МИ БЪДЕ ДОСТАВЕНА ПОРЪЧКАТА? Смекчете тона, ако обичате!

Вие сте поръчали на 06.12., както сме уведомили всичките си клиенти има забавяне на доставките, което разбира се, че не е проблем на клиента, но пледираме за малко човечност и разбиране, за тези от тях, които имат тези качества.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Марияна попита: Преди 10 години
Аз също не съм получила дори информация кога да очаквам моя комплект, въпреки че съм уточнила и десена. Платила съм на 4. декември, а още чакам. Бих искала да знам деня, в който ще получа комплекта.

В понеделник 22.12.2014г.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Milena попита: Преди 10 години
Аз имам същия въпрос, както предходната дама... Вчера съм ви пуснала запитване през Грабо-формата, на която нямам отговор все още и за това пиша тук. Кога ще ми дойде поръчката?

Ще получите съобщение от Грабо, че ваучера е маркиран, това означава, че е изпратен на куриер и обикновено на следващия ден или ден след това се получава.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Vasil попита: Преди 10 години
Здравейте,моят ваучер е с номер 2666597 .В заявката см посочил и десена и размера .На посочения адрес за доставка ще бъда до 22.12 .Ще доставите ли пратката до тази дата?

Вашата заявка е от 05.12., в момента обработваме тази дата. Ще получите съобщение от Грабо, че ваучера е маркиран за използван. Това означава, че сме изпратили комплекта на куриер и до 48 часа се получава. Към момента имаме забавяне на поръчките си, за което сме уведомили клиентите си.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Владислава попита: Преди 10 години
Закупила съм три ваучера с номера 2466381, 2623446 и 2221249 на 2. XII. Ще можете ли да изпратите поръчката до края на седмицата на посочения адрес? След 19.XII. ще пътувам за друг град.

Утре е подготвен за изпращане вашия комплект. Весели празници.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Rosen попита: Преди 10 години
2646366 нека долния чаршаф да е бял, ластик и за двата чаршафи, ако до утре не е на адреса, то трябва да се смени и града и адреса, моля информирайте ме, а не като сега...

Ще ви го пусна днес, но нямаме долен чаршаф лавандула изобщо в офертата. Към комплекта сме ви поставили ластик на розовия чаршаф,както сте поискали, който ще заплатите на куриера.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Емилия попита: Преди 10 години
Здравейте! Закупих ваучер с номер 2598616, но доставка не сме получили. А в неделя 21.12 ние ще пътуваме извън града. Да очакваме ли доставката в близките дни?

Вашата заявка е направена на 09.12. В следващите няколко дни ще я обработим.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Славена попита: Преди 10 години
На 01.12 поръчах два комплекта от вас. Номерата на ваучерите са 2644099 и 2594335. На коя дата ще си получа поръчката?

Днес комплекта ви е изпратен, утре или в събота ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Nataliq попита: Преди 10 години
А кога възнамерявате да ми изпратите комплекта?Защото ми е за подарък и не го ли получа до краяна седмицата вече не ми трябва и ще откажа поръчката!

Вашата е изпратена вчера. Очаквайте я днес или утре. Също обръщам се за пореден път към всички клиенти, моля Ви имайте търпение, освен ако не са спешни пратките ви не звънете постоянно, това много бави работата ни. На имейлите отговаряме, но не е нужно да ни пишете по няколко писма, за да уточните поръчката си. Също моля, спазвайте добрия и културен тон на общуване. Забавянето е поради нещастен случай на наш колега, който вече не е сред нас. Проявете разбиране.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Asla попита: Преди 10 години
Моят ваучер е с номер 2643607,посочила съм десена.Но след19.12.не ми е удобно да получа поръчката на посочения адрес.Ще бъдете ли така добри да ми я изпратите навреме или да посоча нов адрес

Да, на 19-ти ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ивелина попита: Преди 10 години
Моите ваучери са с номера - 2504758 и 614062.Посочила съм цвета на комплектите, както и желанието ми чаршафите да са с ластик. Кога ще ми бъде изпратена доставката?

Да, до понеделник ще е при вас. Имате допълнения, които бавят поръчката, но ще я изпълним.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мими попита: Преди 10 години
Искам да ми отговорите дали до 23и Декември ще си получа комплектите. Трябват ми за Коледа все пак.

Да, ще ги получите до края на седмицата.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Rosen попита: Преди 10 години
Ваучер ми е с номер 2646366, поръчките се бавят, вече и моята е извън срока, но на адреса, който съм посочил за доставка съм до 19.12.2014 г. Писах Ви емайл,но нямам отговор. Какво следва сега?

Да утре ще го пусна и в петък ще е при вас. Само моля уточнете, за кой чаршаф искате ластик? Също да кажа, че чаршаф цвят лавандула, какъвто вие искате изобщо няма в офертата и ние нямаме. Изборът на цвят при допълнителните артикули е съобразно офертата.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Десислава попита: Преди 10 години
Моля за актуална информация за поръчка с код 2622922. На посочения адрес ще има човек до 19-ти декември, след тази дата - не ...

Да в петък 19-ти ще е при вас.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Nataliq попита: Преди 10 години
Много ми е интересно защо никой не отговаря на въпросите към имейла на фирмата?

Отговаряме, но те са толкова много, че е възможно да не получите отговор веднага.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
penyo попита: Преди 10 години
Неприятно ми е да го кажа но ако утре не ми изпратите заявката заминавам на 21 и няма да мога да го получа!

Днес е изпратен комплета ви, утре ще е при вас. Имали сте поставяне на ластик, което малко е забавило поръчката.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
DNP попита: Преди 10 години
Вчера получих e-mai от Вас или от Грабо не знам вече от кой, че сте ми изпратили поръчката и дори в профила ми ваучерът вече е маркиран като използван!! Днес трябаше да е тук но пак го НЯМА. КАКВО СТА

Куриерите са ви звънели многократно, но телефонът ви не се вдига или се включва гласова поща. Моля да дадете телефонен номер, който обслужвате.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
vivian попита: Преди 10 години
Искам да попитам поръчка с ваучер номер :2636198 пусната ли е вече кога ще я получа

В момента обработваме по стари заявки. Предполагам, че в петък ще обработим и вашата .

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Димитричка попита: Преди 10 години
Аз имам 3 ваучера с номера: 2648790,2698315,2313774 ,и за 3 комплекта съм си посочила цвета на комплектите..Искам да знам защо ми се бави поръчката?

Управителя е изпратил съобщение до всички клиенти, че има леко забавяне в поръчките. До края на седмицата ще получите и вашите.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Елена попита: Преди 10 години
Закупила съм ваучер 2451882 на 01.12 и посоченият срок на доставка ме устройваше. Сега получавам съобщения, че имате затруднения. След 17 декември ще пътувам и не мога да получа поръчката

Вашата поръчка е изпратена днес, до 48 часа ще е при вас, но с бял чаршаф, както е по оферта, невъзможно е да правим поръчки, освен за калъфки. Допълнителните калъфки са ви в цвят капучино, както сте поискали

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
Благодаря, ще го прочета, а Вие какво правите кажете дата и я спазете моля! А има ли опция за връщане на парите?

На въпроса какво правим, ще ви отговоря- оправяме неграмотно направени поръчки. Разбира се, че може да си върнете ваучра, обърнете се към Грабо.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Дарина попита: Преди 10 години
Заради ненормалното закъснение и неизпълнение в срок на поръчката в случая говоря за закупения от мен ваучер,чаршафа,надявам се ще има ластик.Нещо.което също не бе уточнено в толкова обърканта оферта.

Ненормалното закъснение е заради ненормални заявки, в случая ще ви помоля и вие да посочите с какво име сте закупили ваучера, защото не мога ви намеря в списъка с ваучери, за да ви сложим ластик.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
Срока за доставка изтече, какъв е Вашия коментар ?

Коментар има към всички клиенти, моля прочетете го.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Красимира попита: Преди 10 години
тъй като очевидно поръчката ми все още не е изпълнена - Ваучер номер: 2665732, бих желала също да се възползвам от възможността за поставяне на ластик, благодаря предварително :)

Поръчката ви е готова, но ако искате ластик ще почакате два дни, ако не пускам я утре. Поздрави :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
DNP попита: Преди 10 години
Аз също закупих ваучер на 01.12.14 и все още нищо не съм получила, не знам какво се случва.

Здравейте, с настоящото се обръщам към всички клиенти по офертата. Поръчката е много голяма, моля за разбиране и търпение, всички ще получите пратките си. На 1.12.14г. са поръчани най- много комплекти, което води до леко забавяне на някои пратки, за което се извиняваме, но постоянното звънене по телефона и заяждане с персонала не помага, а пречи на работата ни. Апелирам за разбиране и търпение, като предварително ви благодарим.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
Искам да попитам, ако сте направили доставката докато е нямало никого вкъщи, ще получим ли обаждане по телефона, за да си вземем поръчката от някой офис (говоря за София)?

Да ще получите

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Natali попита: Преди 10 години
Не ми излиза по-ранния коментар, затова ме извинете ако се повтарям. Може ли на поръчка с ном. на ваучер 2680841, долния чаршаф да е с ластик?

Ще се постараем.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Пламен попита: Преди 10 години
Минаха 11дни, а все още не е пристигнало нищо ?

Вие не сте уточнили какъв да бъде цвета на закупения комплект. При всички, които са уточнили впоследствие някой детайл , срока ще тече от датата ,на която е пратен е-мейла.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Natali попита: Преди 10 години
Здравейте, току що прочетох, че има възможност да се постави ластик на чаршафа. Ще е възможно ли и по моята поръчка да се постави, ако вече не е изпратена.

Може, но моля дайте ни дата на закупуване или номер и код на ваучера, за да ви намерим.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
Здравейте, днес изтича последния работен ден, като срок на доставка и до момента няма и помен от направанета от мен поръчка за три спални комплекта. Моля за коментар!

Закупилите на 01.12. им изтича срока на 13.12., моля не изнервяйте ситуацията. Звъненето по телефона само забавя обслужване на пратките. Поръчката е голяма и всички клиенти ще си получат пратките. До момента нямаме направена коректно поръчка, която да е забавена.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
penyo попита: Преди 10 години
Здравейте,искам да попитам дали трябва да разпечатам ваучера за да ми изпратите поръчката?

Не, не е необходимо да се разпечатва ваучера.

Отговор от Grabo.bg преди 10 години
Rosen попита: Преди 10 години
На 03 Декември 2014 г. закупих от Вас ваучер, но до момента никой не се е свързал с мен относно поръчката, дали аз не пропускам нещо, което трябва допълнително да се направи?

Не е необходимо да правите нищо повече.Доставката ще бъде направена в посочения срок - 10 работни дни.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Silvi попита: Преди 10 години
Здравейте! Закупих комплект двойни чаршафи с ваучер № 2673868 на 2.12.2014г. Все още не съм го получила. Кога да го очаквам?

Доставката е 10 работни дни. Поръчката е голяма, имайте търпение. Поздрави :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
milena попита: Преди 10 години
Здравейте!Закупих ваучер на 08.12,възможно ли е да ми се достави пратката след 15.12?

При всички случаи ще е след 15-ти.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Radka попита: Преди 10 години
А може ли долните чаршафи да са с ластик?

прието, да ще поставим ластик и на трите.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Radka попита: Преди 10 години
Купих 3 бр.двойни ком-кти 2557796-220245:2510661- 741962:2588931-329011 да бъдат роза лавандула,капучино с бяло и лавандула с бяло и се доставят ж.к.Люлин бл.349 ет.8 Александра Вълчева тел:0877505390

прието

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ginka попита: Преди 10 години
Искам да попитам какво става с моята поръчка закупени 3 комплекта с Номера 2635413;2620410;2575153.И сега видях, че може долния чаршаф да е с ластик ,може ли и при мойте да са?

Без кодове не мога да ви проверя ваучерите, ако ми дадете дата на плащане на вучера също ще ми помогнете. Поръчката е голяма и ако искате допълнения, като поставяне на ластик ще се забваи.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мария попита: Преди 10 години
Направих покупка ана ваучер за спални чаршафи от микрофибър на името на Мария Белина , но пропуснах да посоча-ЛАВАНДУЛА-БЯЛО

Прието, хубав ден :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Таня попита: Преди 10 години
Здравейте, закупих си ваучер с номер 2538520 на 01.12., но до сега не съм получила поръчката си. Бихте ли проверили дали имате всички данни, които ви трябват. Благодаря предварително! Таня Данчева

Здравейте, всички данни по ваучера Ви са коректни. В условията е посочен срок за доставка: "Доставката е до 10 работни дни след издаване на ваучер." Моля, изчакайте.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Камелия попита: Преди 10 години
Тъй като току-що направих поръчката и пропуснах да уточня, че искам долния чаршаф да е с ластик, го правя от тук. Моля потвърдете, че ще го отразите допълнително.

Прието. Хубава вечер :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Кристина попита: Преди 10 години
Закупих си ваучер с номер 2536386, но никъде не отбелязах желания от мен цвят. Бих искала цвета на десена да е роза-лавандула, също така бих желала и още една калъфка за 2лв. в цвят роза

Прието, хубава вечер :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Иван попита: Преди 10 години
Поръчах си преди малко спален комплект. Искам десена да е Роза-лавандула ( долен чаршаф в розово, плик и калъфки в лавандула). Ако е възможно долния чаршаф да е с ластик.

Прието, хубава вечер :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Камелия попита: Преди 10 години
Не разбрах как се поръчва допълнителната олекотена завивка, която е посочена като "бонус". Моля, пояснете.

Необходимо е да отбележите какво точно желаете в полето "Забележки", когато грабнете ваучер.

Отговор от Grabo.bg преди 10 години
Зорница попита: Преди 10 години
ако не какво ще трябва да доплатя и на куриера ли трябва да доплатя

За ластика на макси комплекта доплащането е 8.00лв. като наложен платеж.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Зорница попита: Преди 10 години
Здравейте,преди 1 седмица си закупих ваучер за Макси комлпект-бяло лавандула, но сега прочетох че може по желание долния чаршаф да е с ластик аз искам да е с ластик но вече късно ли е за тази промяна

При възможност ще го направим, ще ви се обадим. Доплащането е на куриера, 4.00лв. за единичен и 8.00лв. за двоен.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ivailo попита: Преди 10 години
Десена да е Роза-лавандула (долен чаршаф в розово, плик и калъфки в лавандула

прието, хубава вечер :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Natali попита: Преди 10 години
Здравейте, защо се наложили толкова неудобен и скъп куриер?

Работили сме и с други през годините. Със сегашния ни партньор нямаме проблеми. Услугата врата до врата, която предлагаме в тази сделка е удобна за клиентите ни.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Аничка попита: Преди 10 години
Имам още един въпрос ако ви помоля пликът от комплекта да е 220 на 240 колко ще доплатя за комплекта?

Индивидуални поръчки в тази оферта не са предвидени.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Аничка попита: Преди 10 години
Здравейте,поръчах си двоен комплект в бяло,интересуваме ако си поръчам допълнително долен чаршаф в размер 220 на 240 и два броя калъфки каква ще е крайната цена?

В офертата е описано- калъфка- 2 лв, чаршаф - 7 лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Людмила попита: Преди 10 години
Здравейте! Пропуснах да посоча във ваучера желания от мен цвят - розово и лавандула. Мога ли да го направя тук или е нужно да се обадя на посочения телефон?

Пишете на емайла ни.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Radka попита: Преди 10 години
разцветките:За двойните-1 розово д.чаршав+ лилаво плик възглавници,2 лавандула плик и калъфки бяло д.чаршав.За макси-1лавандула плик и калъфки,д.чаршав бял,2синьо плик и калъфки,д.чаршав бял.

прието, спокойна нощ :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Milena попита: Преди 10 години
Здравейте! Преди час заплатих три ваучера за двойни комплекти + допълнително поръчани чаршаф и калъфки. Дали са налични поръчаните цветове и ако не са как бих могла да поръчам други?

Налични са поръчаните от вас цветове.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Radka попита: Преди 10 години
Закупихме си 3 ваучера като единия Макси ,а 2 -та двойни,как да поръчам цветовете,по телефон или по емайл?

В условията е посочено:
При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.
Грабнете нови ваучери или след заплащане пишете отново, за да въведем служебно десените, които желаете.

Отговор от Grabo.bg преди 10 години
елка попита: Преди 10 години
Може ли да ми изпратите 2та комплекта лавандула-бяло,които закупих на 2.12 и на 5.12 , заедно ,за да платя 1 доставка?

прието

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
mariavani попита: Преди 10 години
Тъй като при поръчката не съм отбелязала в какъв цвят да е комплектът, искам да уточня: Макси комплект желая да е в розово-лавандула.

Прието

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Искрена попита: Преди 10 години
Има ли къде да се видят цветовете на калъфките /за допълнително поръчани калъфки/ ?

цветовете са от тези, които са в офертата.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
SVEL попита: Преди 10 години
Здравейте, моля да потвърдите кога ще започнете да изпращате закупените комплекти. Моят ваучер е с дата 28 ноември и все още не съм получила продукта. Предварително благодаря!

В офертата има записани ясни условия. Вземете календара и си сметнете 10 РАБОТНИ ДНИ.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Лилия попита: Преди 10 години
Тъй като при поръчката не съм отбелязала в какви цветове да са комплектите, искам да уточня: Единичният комплект желая да е в розово-лавандула, а двойният - бяло и капучино.

прието е, хубав ден :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Galina попита: Преди 10 години
Взехме ваучер и го платихме в понеделник. Кога да очакваме доставката?

До 10 работни дни.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Николинка попита: Преди 10 години
Кажете каква е свиваемостта на материята, от която са направени комплектите?

при 30 градуса няма свивиемост

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мариета попита: Преди 10 години
Закупила съм ваучер, но съм пропуснала да посоча в графа "Забележки" десена. Моля да е лавандула - бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в лавандула).

прието, хубав ден :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Plamena попита: Преди 10 години
Има ли проблем да се сушат в сушилня?

няма проблем

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
zoq попита: Преди 10 години
желая и трите комплекта да бъдат в роза-лилав цвят

прието, хубав ден :))

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Петя попита: Преди 10 години
Здравейте, щом фирмата е от Пловдив защо трябва да се дават тези излишни 7лв за куриер? Поне за тези, които са от Пловдив цената да беше по-ниска! Каква е тази скъпа куриерска фирма?

Промо - сделката е с ясни условия. Не купувайте ако нещо не ви устройства.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
natalia попита: Преди 10 години
Как да проверим дали ваучера е валидиран?

След като изпратим пратката ние ще валидизираме ваучера и вие ще видите това в грабо профила си.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Боряна попита: Преди 10 години
Може ли да поръчам единичен комплект с чаршаф с ластик с раземр 120/190 ?

Поръчки с различни размери от оферираните не приемаме. За индивидуални заявки можете да се свържете с нас след края на офертата.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Мариана попита: Преди 10 години
С каква височина може да бъде матракът, ако чаршафът бъде поръчан с ластик?

Въпрос на проста математика.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Rosica попита: Преди 10 години
Колко ще ще е крайната цена на макси комплект с ластик на долен чарфшав + куриерска такса!

Доставката е 7 лв. За Долен чаршаф с ластик 220x240 се доплаща 8 лв или общо 15 лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Rosica попита: Преди 10 години
Офертата е добра, но нещо не ми се връзва!!! Ще поръчам макси комплекта например, но ще заплатя 7 лв. за доставката + още по 3 лв. за отделните артикули в пратката. И май се получава уловка!!!!

Доставката е 7.00 лв. за комплект, за всеки следващ комплект доставката е + 3.00лв.Отделните артикули не се заплащат, те са си към доставката.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Станислава попита: Преди 10 години
интересува ме дали доставката може да бъде направена не с тази измислена фирма,с която работите а със Спиди или Еконт

Не може.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ива попита: Преди 10 години
Как се затварят калъфките?На цип, тик-так или нещо друго?Кой е производителят?

Калъфките са с прехлупване, нямат цип или тик-так. Производител е фирма Икар.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Костадинка попита: Преди 10 години
колко ще ми струва доставката за два единични комплекта

10.00лв. ще ви струва доставката на два комплекта- 7.00лв. за първия и по 3.00лв. за всеки следващ.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Лилия попита: Преди 10 години
Може ли да ми уточните ако поръчам спален комплект и допълнително още две калъфки колко ще ми струва общата сума на доставката.

Доставката ви ще е 7лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
Възможно ли е да поръчам единичен комплект с две калъфки?

Да.Допълнителната калъфка струва 2 лева,които ще бъдат начислени като наложен платеж.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Донка попита: Преди 10 години
Порэчах си 2 броя комплекти и искам да уточня десена да бъдат и дава от бяло и бежово. Може ли долните чаршафи да с ластик ?

Да може. Пишете ни на емайла .

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Александра попита: Преди 10 години
Здравейте, след плащане на ваучерите трябва ли да ви изпратим някъде номера и кода му?

Не, не е необходимо. Системата изпраща автоматично информация на Фирма Икар, за да обработят заявките и да изпратят продуктите. Остава да получите продуктите от куриер и да заплатите доставката, както е посочено в условията.

Отговор от Grabo.bg преди 10 години
Костадинка попита: Преди 10 години
здравейте от единичния комплект какви цветове има може ли да е само бял

Всички размери ги има в посочените десени.
При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.
Може да избирате от следните десени: Роза-син (долен чаршаф и калъфки в синьо, плик в розово); Роза-лавандула (долен чаршаф в розово, плик и калъфки в лавандула); Синьо-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в синьо); Капучино-бяло (долен чаршаф в бяло и калъфки в бяло, плик капучино); Лавандула-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в лавандула); Бяло - долен чаршаф, плик и калъфки в бяло.

Отговор от Grabo.bg преди 10 години
Екатерина попита: Преди 10 години
Какво точно представлява тази материя,да не би да се пързаля от типа на сатенените

има сатенена нишка и е с лек блясък.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
rumyana попита: Преди 10 години
Ами възможно най голямата,подходяща за този размер,да замества 2-те единични и да е подходяща за влюбени двойки:)

Завивката ще бъде с размер 200x220 и цена с 300гр. силиконова вата - 54лвy

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Елица попита: Преди 10 години
Здравейте,пишете че може да се поръчват отделно калъфки по 2лв и чаршафи - 7лв/11лв.- не разбирам цената на доставката - пише "6лв на комплект + 3лв за всеки следващ".Какво е "комплект" в този случай?

Комплекта е това, което е описано в офертата и което ще получите срещу ваучер. Отделно от това, може да си поръчвате чаршафи за 7.00лв. и/или калъфки за 2.00лв. в цветове по желание. Също може да си поръчате и олекотена завивка. Цената за доставка е за комплект по ваучер, допълненията влизат в тази цена без завивката, като самите им стойности се заплащат с наложен платеж.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
rumyana попита: Преди 10 години
За макси размер завивката може ли да е една голяма и колко ще струва олекотена завивка с този размер?

Макси размера е с два плика, а вие искате една завивка, какъв размер завивка искате?

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Румен попита: Преди 10 години
Възможно ли е комплекта да е изцяло в един от посочените цветове (освен бяло) и ще има ли разлика в цената?

За тази оферта десените са посочени.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Милена попита: Преди 10 години
искам да си поръчам комплекта с размери 150-215 долния чаршаф може ли да е с ластик

Да, може, доплащането е 4.00лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Пламен попита: Преди 10 години
Пропуснах да отбележа в бележката желания десен, а заплатих ваучера, възможно ли е сега да посоча желания цвят?

Да, или тук на въпроси го посочете или на нашия емайл, който е посочен в офертата.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Maria попита: Преди 10 години
Каква ще бъде крайната цена на двоен комплект,ако поръчам плика да е с размери 220-240 , на който цената е 16.50?

Цената ще бъде 28 лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Marusia попита: Преди 10 години
Здравейте,плика от комплекта роза-лавандула с две лица ли е като на снимката, ако не е, възможно ли е да бъде направен и какво ще струва.Мога ли да си поръчам допълнително чаршаф и какво ще ми струва?

Пликовете са в един цвят и не могат да се правят поръчки. Допълнителен чаршаф може да поръчате, като цената на единичния е 7.00лв., а на двойния 11.00лв.Калъфки също могат да се поръчват в различните цветове, цената им е 2.00лв. на 1 бр.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Николова попита: Преди 10 години
Здравейте. Каква ще бъде цената на олекотена завивка с размери на плика 200/215см?

Завивка с посочените размери ще ви струва 42 лв. .

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
jojo попита: Преди 10 години
Здравейте, възможно ли е да се поръчат още две калъфки в какао, а не в бяло?

Да, калъфки може да поръчвате в каквито искате цветове, цената на 1 бр. е 2.00лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Maria попита: Преди 10 години
Здравейте, има ли възможност плика да е с размер 220-240 и какво ще е доплащането?

Плик с размери 220x240 ще ви струва 16,50 лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Mara попита: Преди 10 години
Здравейте, може ли цвета на долният чаршаф да бъде като плика и защо не е възможно да се вземат поръчките от офиса ви ?

Десените са посочени в офертата, както и условията по доставката. За поръчки на едро, изработваме в каквито пожелаете от десените и в каквато искате комбинация, но затова се обръщайте на посочения за информация телефон.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Ваня попита: Преди 10 години
Здравейте,направих поръчка и в полето забележка написах освен цвета и това, че желая долният чаршаф да бъде с ластик.Въпроса ми е как ще стане доплащането?

Доплащането става като наложен платеж към доставката.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
милен попита: Преди 10 години
Здравейте, с каква външна материя е олекотената завивка която може да се поръча допълнително и има ли опция за друг цвят освен бяло?

Завивката е от микрофибър. Може да бъде направена от цветовете ,които виждате на снимките.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Самер попита: Преди 10 години
Здравейте, искам да поръчам комплекта, който е показан на последната снимка, той е бял с розов плик. Но в условията за избор го няма. Може ли да го поръчам и защо сте го снимали а го няма като избор?

Последния комплект е изцяло бял. Ако желаете ние можем да сменим белия плик с розов. В графата забележки го отбележете.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Веселина попита: Преди 10 години
Интересува ме колко лева ще ми струва доставката на един макси комплект защото в офертата има подвеждащи и неясни условия

Един комплект 7.00лв., за всеки следващ + 3.00лв., какво неясно и подвеждащо има в офертата?

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Северина попита: Преди 10 години
Къде уточняваме цвета,който искаме да поръчаме? :)

Здравейте, в условията е посочено как става избора:
- При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Силвия попита: Преди 10 години
Здравейте, искам да попитам долният чаршаф с ластик ли е?

не, но можем да го направим, доплаща се 4.00лв.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Елена попита: Преди 10 години
В случай, че сме от гр. Пловдив възможно ли е да си вземем заявените комплекти от офиса на ул. Парчевич?

Не е възможно.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Маргарита попита: Преди 10 години
Здравейте, възможно ли е да се вземе поръчката от Пловдив, тъй като и аз съм от тук - с цел да не се дават излишни пари за доставка? Благодаря

За съжаление не е възможно да се взимат от място комплектите.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Красимира попита: Преди 10 години
здравейте, как да уточня кой десен искам да поръчам? в забележки ли?

Здравейте, в условията е посочено как става избора:
- При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.
- Може да избирате от следните десени: Роза-син (долен чаршаф и калъфки в синьо, плик в розово); Роза-лавандула (долен чаршаф в розово, плик и калъфки в лавандула); Синьо-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в синьо); Капучино-бяло (долен чаршаф в бяло и калъфки в бяло, плик капучино); Лавандула-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в лавандула); Бяло - долен чаршаф, плик и калъфки в бяло.

Снимки на десените има най-отдолу в галерията.

Отговор от Фирма Икар преди 10 години
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)