Не изпускай предложенията на
Фирма Икар
Активни промо оферти:
Въпроси и отговори
200 Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...Да вчера получихме пратката. Писали сме на Грабо и ще ви се възстановят парите по ваучера.
В момента , в който пратката е при нас ние ще уведомим Грабо и ще ви се възстанови сумата платена за ваучера.
Да, може да го върнете на посочения в офертата адрес на фирмата, в същия търговски вид, както сте го получили и в срок до 7 дни от получаването. Връщането на стока е за сметка на клиента. Сумата по ваучера ще ви се възстанови след като получим комплекта. Поздрави.
Товарителницата ви е номер 100324175, по справка днес се показва, че ви е доставена тази сутрин. Телефонът ни почивните дни нормално е изключен.
Комплекта вие изпратен в петък, ще проверя днес и ще ви дам товарителница, ако нямате доставка днес, утре ще е при вас.
Вие не сте отбелязали десена при поръчката, явно по-късно сте посочили десена и е отбелязано, че е изпратена на 17.12.2014г. Тъй като при справка днес не открих товарителница за вас, днес ви изпращам комплекта и утре ще е при вас.
Готово, пращам ви го днес, утре ще е при вас. Моля за извинение.
Не ви откривам по име в списъка с клиенти, моля дайте номер и код на ваучера или дата на закупуване на ваучера, за да направим справка.
Нямаме клиент с името Йорданка Стефанова на 09.12.2014г., моля дайте ни номер и код на ваучера за проверка.
Извинете, но по наша справка комплекта ви е изпратен на 17.12.2014г., като на 19.12.2014г. е получен, товарителницата е подписана и пратката е получена. Не знаем какъв е проблема, ако действително не вие, а друг е получил комплекта, моля обадете се, за да изискаме насрещна проверка от фирмата куриер.
поръчката ви изпълнена.
поръчката ви е изпратена
При нас пратката стои като доставена. Вие сте имали два комплекта двойни, за които сте искали поставяне и за двата на ластици. Ластика на голям долен чаршаф е 8.00лв. Така вие имате 16.00лв. за двата ластика, 7.00лв. за доставка на единия комплект+3.00лв. за другия. Така сумата, която сте заплатили е 26.00лв.
При нас е отбелязано, че пратката ви е изпратена на 17.12., утре ще проверя какво се е случило.
Поръчката ви е изпратена на 06.01.2015г. днес или утре ще ви се достави.
Отново имаме от десена " капучино " и от понеделник изпращаме на клиентите ни и от този десен. Предполагам ,че утре или най-късно вдруги ден ще е при вас.
Не е дошъл, защото не сте посочили десена, който желаете. Моля посочете ни какъв десен да ви изпратим?
Не сте посочили десена и затова нямате доставка. Моля обадете се или пишите какъв десен да изпратим.
Нямаме клиент с вашите имена. Ще се обърнем към сайта за справка.
В куриера е за разнос, днес ще е при вас.
Пратката ви е при куриер, ще ви дам номер на товарителница малко по-късно, но утре ще е при вас.
1000323692 това е номера на товарителницата. Пратката ви е при куриер за разнос и до края на деня ще я получите. В крайна сметка не знайно, защо давахте толкова зор, а днес куриера е обикалял из Пловдив, за да ви открие, като накрая сте отказали и пратката. Много е хубаво когато изисквате коректност да предлагате такава. Весели празници :))
Това е товарителницата ви-1000323676, може да проверите статута на пратката си на сайта на фирмата куриер или на националният им телефон:http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704
Това е товарителницата ви- 1000323663, проверете статута на пратката си на сайта на фирмата куриер или на националния им телефон.http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704
Това е номера на товарителницата- 1000323704, може да се обадите или директно да си проверите статута на пратката на сайта на фирмата куриер- http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704.
100032417 това е номера на товарителницата, моля проверете статута на пратката на сайта на куриера или на националния им телефон.http://www.eurosped.bg/eurosped-group/about/1000323704.
Моля съобразявайте се, че освен вас има още клиенти, сайта е игнорирал няколко ваши съобщения, заради непристоен език. Не обслужваме само вас, моля за малко уважение, за което пледирате да имат останалите към вас.
Няма объркване. Пратката е при куриера. Вероятно не са успяли да я обработят и пратят преди Коледа. Ще я получите на първия работен ден.
Комплекта е изпратен на 22.12.2014г. Това, че не ви е доставен до момента не е по наша вина. Нормално е по празниците и куриерите да са затрупани с поръчки. Съжаляваме, че не сме могли да ви бъдем полезни.
Пратката ви е пусната за разнос на 23.12.2014г., ако не ви е доставена до 24.12.2014г. ще я получите в първия работен ден на 29.12.2014г.
29.12. и 30.12 са работни дни и тогава ще има разнос от куриерите.
Комплектите ви не са доставени, защото от поръчаните три, десена капучино се изчерпа, в първите работни дни очакваме доставка и ще ви ги изпратим.Това ни е проблема и не е нужно да идвате в офисът ни лично!
Вашата поръчка е от 10.12.2014г. и поради забавяне в доставките ни вашата пратка е подготвена за изпращане на 29.12.2014г., може да я очаквате на 30.12 или 31.12. Весели празници!
Пратката ви е в разнос при куриерите ни.Поради многото пратки сме направили грешка и сме ви пропуснали ,за което се извиняваме.
Пратката ви ще се получи на първия работен ден след Коледните празници.Весели празници!
20.12.14г. беше събота, нормално е в неделя да не ги получите, защото е почивен ден.Доставката ви се осъществява в понеделник или вторник. Телефонът ни е 24 часа включен друг е въпроса, че "прегрява" и не винаги може да се свържете с нас.
Пратката ви е изпратена от нас.Куриерите ще разнасят и днес до 14:00 пратки.
Допълнението е отразено.
Направихме справка .Комплекта ще ви бъде доставен веднага след празниците. Цената за доставката на 2 комплекта е 10лв ,вие сте получили 1 и сте платили 7лв т.е при получаване ще платите на куриера само разликата от 3 лв.
Пратката ви е при куриер .Моля обадете ни се,за да уточним новия адрес.
Пратката е изпратена от нас. Не е необходимо да стоите като наказан има телефони ,които се ползват и от куриерите .
Специалните поръчки както при вас е да са с ластик чаршафите ще се получат в работните дни след Коледа.
Куриерите са се свързали с вас .
Много моля, куриера лично на нас се обажда няколко пъти, че не може да се свърже с вас. Идва ли няколко пъти на адреса без да ви намерят. Залепили са ви уведомления на вратата. Вече ви е доставен комплекта, само дето вместо да обработваме пратки на останалите клиенти се занимавахме с вас вчера няколко часа.
Пракката ви беше пусната за разнос,но се обадихме на куриерите да я пренасочат.
Молим да ни се обадите след коледните празници да уредим размяната.
Ако желаете комплекта да ви е с ластик няма да успеем да го пуснем за Коледа. Ластиците са ПОЖЕЛАТЕЛНИ ,а не задължителни към офертата, затова се предполага, че клиенти с допълнителни поръчки към офертата биха били така добри да почакат след останалите.
на 22.12. ще бъде изпратен, до сряда ще е при вас.
ще се постараем да е до сряда 24.12, на куриера нищо не се представя, плаща се само 7.00лв. доставка.
Ваучерът ви не е маркиран за използван. Можем да го изпратим на 22.12., ако не сте на адреса, ще го получите след празниците или дайте друг адрес, за да го доставим там.
Вие не сте уточнили десена, какво да ви изпратим?
На 19.12. пратката ви е пусната на куриер за разнос, доставката е обикновено до 48 часа.
Ако не успеем да я пуснем до вторник, ще е след Коледните празници на 29-30.12.
до сряда 24.12.
ще ги получите във вторник 22.12, но поради голямата натовареност ластици няма да поставим. Весели празници.
Пратката ви е изпратена и ще я получите в дните след Коледа. При позвъняване от куриера ако не сте на адрес ще се доуточните с тях. Куриерите правят до 3 разноса и не би трябвало да е проблем.
При възможност ще добавим и ластик.
Моля уточнете десена, имат едва ваучера, а искате една лавандула, каква? Лавандула/роза или лавандула с бяло? И двата ли комплекта да са в един десен. Едва ли ще успеем да поставим ластици и без друго закъсняваме с поръчките. Ще ви се обадя, ако можем да поставим ластици, но моля уточнете десените на двата си ваучера.
Пратката ви е с опция преглед, няма как комплекта да ви е бил без чаршаф, още повече, че е допълнително обработван с поставяне на ластик.
Пратката ви е пусната на 19.12. на куриер за разнос, ако не сте на адреса ще я получите когато се върнете или дайте друг адрес за пренасочване.
За какви номера говорите и кой ви казва, че сте виновни? Вашата пратка е изпратена, а доставката е до 48 часа, ще проверя в понеделник за информация.
Вашата поръчка е от последните, ако не е за подарък, моля за разбиране да я получите доставка на 29-30.12. Ако е за подарък пишете, ще я пуснем преди някой друг.
Вашата поръчка е от последните. Ще я получите след Коледните празници на 29-30.12.
Куриерите са ви търсили многократно, телефонът ви включва гласова поща. Моля дайте телефон, който ползвате, за да могат да се свържат с вас.
Микрофибърът е синтетична материя в сплитка между полиестър и полиамид/ найлон/. Съотношението между двата придава по-мек или по-лъскав вид на тъканта. В офертата изрично е посочено, че този микрофибър е със сатенирана нишка, така, че не мога да разбера разочарованието ви. Съвсем нормално е клиента да се ориентира по цената и тези, които в желанието си да си закупят " мерцедес" на цената на " трабант" е разбираемо да са разочаровани. Весели Празници :))
Направили сте заявката си на 06.12 ( събота ). Първият работен ден от който тече срока ,за доставка е 08.12( понеделник ).10 работни дни не са минали все още.
Вие сте поръчали на 06.12., както сме уведомили всичките си клиенти има забавяне на доставките, което разбира се, че не е проблем на клиента, но пледираме за малко човечност и разбиране, за тези от тях, които имат тези качества.
В понеделник 22.12.2014г.
Ще получите съобщение от Грабо, че ваучера е маркиран, това означава, че е изпратен на куриер и обикновено на следващия ден или ден след това се получава.
Вашата заявка е от 05.12., в момента обработваме тази дата. Ще получите съобщение от Грабо, че ваучера е маркиран за използван. Това означава, че сме изпратили комплекта на куриер и до 48 часа се получава. Към момента имаме забавяне на поръчките си, за което сме уведомили клиентите си.
Утре е подготвен за изпращане вашия комплект. Весели празници.
Ще ви го пусна днес, но нямаме долен чаршаф лавандула изобщо в офертата. Към комплекта сме ви поставили ластик на розовия чаршаф,както сте поискали, който ще заплатите на куриера.
Вашата заявка е направена на 09.12. В следващите няколко дни ще я обработим.
Днес комплекта ви е изпратен, утре или в събота ще е при вас.
Вашата е изпратена вчера. Очаквайте я днес или утре. Също обръщам се за пореден път към всички клиенти, моля Ви имайте търпение, освен ако не са спешни пратките ви не звънете постоянно, това много бави работата ни. На имейлите отговаряме, но не е нужно да ни пишете по няколко писма, за да уточните поръчката си. Също моля, спазвайте добрия и културен тон на общуване. Забавянето е поради нещастен случай на наш колега, който вече не е сред нас. Проявете разбиране.
Да, на 19-ти ще е при вас.
Да, до понеделник ще е при вас. Имате допълнения, които бавят поръчката, но ще я изпълним.
Да, ще ги получите до края на седмицата.
Да утре ще го пусна и в петък ще е при вас. Само моля уточнете, за кой чаршаф искате ластик? Също да кажа, че чаршаф цвят лавандула, какъвто вие искате изобщо няма в офертата и ние нямаме. Изборът на цвят при допълнителните артикули е съобразно офертата.
Да в петък 19-ти ще е при вас.
Отговаряме, но те са толкова много, че е възможно да не получите отговор веднага.
Днес е изпратен комплета ви, утре ще е при вас. Имали сте поставяне на ластик, което малко е забавило поръчката.
Куриерите са ви звънели многократно, но телефонът ви не се вдига или се включва гласова поща. Моля да дадете телефонен номер, който обслужвате.
В момента обработваме по стари заявки. Предполагам, че в петък ще обработим и вашата .
Управителя е изпратил съобщение до всички клиенти, че има леко забавяне в поръчките. До края на седмицата ще получите и вашите.
Вашата поръчка е изпратена днес, до 48 часа ще е при вас, но с бял чаршаф, както е по оферта, невъзможно е да правим поръчки, освен за калъфки. Допълнителните калъфки са ви в цвят капучино, както сте поискали
На въпроса какво правим, ще ви отговоря- оправяме неграмотно направени поръчки. Разбира се, че може да си върнете ваучра, обърнете се към Грабо.
Ненормалното закъснение е заради ненормални заявки, в случая ще ви помоля и вие да посочите с какво име сте закупили ваучера, защото не мога ви намеря в списъка с ваучери, за да ви сложим ластик.
Коментар има към всички клиенти, моля прочетете го.
Поръчката ви е готова, но ако искате ластик ще почакате два дни, ако не пускам я утре. Поздрави :))
Здравейте, с настоящото се обръщам към всички клиенти по офертата. Поръчката е много голяма, моля за разбиране и търпение, всички ще получите пратките си. На 1.12.14г. са поръчани най- много комплекти, което води до леко забавяне на някои пратки, за което се извиняваме, но постоянното звънене по телефона и заяждане с персонала не помага, а пречи на работата ни. Апелирам за разбиране и търпение, като предварително ви благодарим.
Да ще получите
Ще се постараем.
Вие не сте уточнили какъв да бъде цвета на закупения комплект. При всички, които са уточнили впоследствие някой детайл , срока ще тече от датата ,на която е пратен е-мейла.
Може, но моля дайте ни дата на закупуване или номер и код на ваучера, за да ви намерим.
Закупилите на 01.12. им изтича срока на 13.12., моля не изнервяйте ситуацията. Звъненето по телефона само забавя обслужване на пратките. Поръчката е голяма и всички клиенти ще си получат пратките. До момента нямаме направена коректно поръчка, която да е забавена.
Не, не е необходимо да се разпечатва ваучера.
Не е необходимо да правите нищо повече.Доставката ще бъде направена в посочения срок - 10 работни дни.
Доставката е 10 работни дни. Поръчката е голяма, имайте търпение. Поздрави :))
При всички случаи ще е след 15-ти.
прието, да ще поставим ластик и на трите.
прието
Без кодове не мога да ви проверя ваучерите, ако ми дадете дата на плащане на вучера също ще ми помогнете. Поръчката е голяма и ако искате допълнения, като поставяне на ластик ще се забваи.
Прието, хубав ден :))
Здравейте, всички данни по ваучера Ви са коректни. В условията е посочен срок за доставка: "Доставката е до 10 работни дни след издаване на ваучер." Моля, изчакайте.
Прието. Хубава вечер :))
Прието, хубава вечер :))
Прието, хубава вечер :))
Необходимо е да отбележите какво точно желаете в полето "Забележки", когато грабнете ваучер.
За ластика на макси комплекта доплащането е 8.00лв. като наложен платеж.
При възможност ще го направим, ще ви се обадим. Доплащането е на куриера, 4.00лв. за единичен и 8.00лв. за двоен.
прието, хубава вечер :))
Работили сме и с други през годините. Със сегашния ни партньор нямаме проблеми. Услугата врата до врата, която предлагаме в тази сделка е удобна за клиентите ни.
Индивидуални поръчки в тази оферта не са предвидени.
В офертата е описано- калъфка- 2 лв, чаршаф - 7 лв.
Пишете на емайла ни.
прието, спокойна нощ :))
Налични са поръчаните от вас цветове.
В условията е посочено:
При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.
Грабнете нови ваучери или след заплащане пишете отново, за да въведем служебно десените, които желаете.
прието
Прието
цветовете са от тези, които са в офертата.
В офертата има записани ясни условия. Вземете календара и си сметнете 10 РАБОТНИ ДНИ.
прието е, хубав ден :))
До 10 работни дни.
при 30 градуса няма свивиемост
прието, хубав ден :))
няма проблем
прието, хубав ден :))
Промо - сделката е с ясни условия. Не купувайте ако нещо не ви устройства.
След като изпратим пратката ние ще валидизираме ваучера и вие ще видите това в грабо профила си.
Поръчки с различни размери от оферираните не приемаме. За индивидуални заявки можете да се свържете с нас след края на офертата.
Въпрос на проста математика.
Доставката е 7 лв. За Долен чаршаф с ластик 220x240 се доплаща 8 лв или общо 15 лв.
Доставката е 7.00 лв. за комплект, за всеки следващ комплект доставката е + 3.00лв.Отделните артикули не се заплащат, те са си към доставката.
Не може.
Калъфките са с прехлупване, нямат цип или тик-так. Производител е фирма Икар.
10.00лв. ще ви струва доставката на два комплекта- 7.00лв. за първия и по 3.00лв. за всеки следващ.
Доставката ви ще е 7лв.
Да.Допълнителната калъфка струва 2 лева,които ще бъдат начислени като наложен платеж.
Да може. Пишете ни на емайла .
Не, не е необходимо. Системата изпраща автоматично информация на Фирма Икар, за да обработят заявките и да изпратят продуктите. Остава да получите продуктите от куриер и да заплатите доставката, както е посочено в условията.
Всички размери ги има в посочените десени.
При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.
Може да избирате от следните десени: Роза-син (долен чаршаф и калъфки в синьо, плик в розово); Роза-лавандула (долен чаршаф в розово, плик и калъфки в лавандула); Синьо-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в синьо); Капучино-бяло (долен чаршаф в бяло и калъфки в бяло, плик капучино); Лавандула-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в лавандула); Бяло - долен чаршаф, плик и калъфки в бяло.
има сатенена нишка и е с лек блясък.
Завивката ще бъде с размер 200x220 и цена с 300гр. силиконова вата - 54лвy
Комплекта е това, което е описано в офертата и което ще получите срещу ваучер. Отделно от това, може да си поръчвате чаршафи за 7.00лв. и/или калъфки за 2.00лв. в цветове по желание. Също може да си поръчате и олекотена завивка. Цената за доставка е за комплект по ваучер, допълненията влизат в тази цена без завивката, като самите им стойности се заплащат с наложен платеж.
Макси размера е с два плика, а вие искате една завивка, какъв размер завивка искате?
За тази оферта десените са посочени.
Да, може, доплащането е 4.00лв.
Да, или тук на въпроси го посочете или на нашия емайл, който е посочен в офертата.
Цената ще бъде 28 лв.
Пликовете са в един цвят и не могат да се правят поръчки. Допълнителен чаршаф може да поръчате, като цената на единичния е 7.00лв., а на двойния 11.00лв.Калъфки също могат да се поръчват в различните цветове, цената им е 2.00лв. на 1 бр.
Завивка с посочените размери ще ви струва 42 лв. .
Да, калъфки може да поръчвате в каквито искате цветове, цената на 1 бр. е 2.00лв.
Плик с размери 220x240 ще ви струва 16,50 лв.
Десените са посочени в офертата, както и условията по доставката. За поръчки на едро, изработваме в каквито пожелаете от десените и в каквато искате комбинация, но затова се обръщайте на посочения за информация телефон.
Доплащането става като наложен платеж към доставката.
Завивката е от микрофибър. Може да бъде направена от цветовете ,които виждате на снимките.
Последния комплект е изцяло бял. Ако желаете ние можем да сменим белия плик с розов. В графата забележки го отбележете.
Един комплект 7.00лв., за всеки следващ + 3.00лв., какво неясно и подвеждащо има в офертата?
Здравейте, в условията е посочено как става избора:
- При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.
не, но можем да го направим, доплаща се 4.00лв.
Не е възможно.
За съжаление не е възможно да се взимат от място комплектите.
Здравейте, в условията е посочено как става избора:
- При грабване на ваучер напишете имена, телефон и точен адрес за доставка, а в полето Забележки посочете желания десен.
- Може да избирате от следните десени: Роза-син (долен чаршаф и калъфки в синьо, плик в розово); Роза-лавандула (долен чаршаф в розово, плик и калъфки в лавандула); Синьо-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в синьо); Капучино-бяло (долен чаршаф в бяло и калъфки в бяло, плик капучино); Лавандула-бяло (долен чаршаф в бяло, плик и калъфки в лавандула); Бяло - долен чаршаф, плик и калъфки в бяло.
Снимки на десените има най-отдолу в галерията.
За повече уют! Единичен, двоен или макси спален комплект от микрофибър, от Икар