Лилия

 
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Гергана Колева, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист-терапевт Генадий Генчев, защото е лоялен клиент.
1
Лилия написа ревю за Фирма Икар
Каква оценка да дам за обслужването, като поръчка, направена на 01 декември, не е доставена до 06 януари???!!! А беше за подарък!
 
Лилия получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
3
Лилия написа ревю за Happy Bar & Grill
Въпреки предварителната резервация на час, чакахме повече от 20 минути, след като ни настаниха, за да ни вземат поръчката. Много бавно обслужване. В същото време три сервитьорки стояха на два метра от нас и си говореха, без да ни обълнат внимание. разочарована съм.
5
Лилия написа ревю за Рибен ресторант Синьото
Благодаря на персонала за любезното обслужване! Беше приятно, уютно и вкусно!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Рибен ресторант Синьото, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Happy Bar & Grill, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)